Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 har du vært på noen av disse hotellene i alanya? sun park beach er med ving ligger nede på stranden veldig dyrt erkaptan er inne i byen med gangavstand til strand, østre, billigste med saga margarita inne i byen ved østre strand rimelig med startour trenger råd... er det slik at man ikke bør ta hotell inne i byen pga kriminalitet osv men holde seg til sterkt befolkede gater?? hjelp... panorma nede ved stranden nest dyrest med apollo
Gjest toro Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 har ikke bodd på noen av hotellene men anbefaler mayflower med star tour ligger nesten midt i sentrum og er nærme stranden,vil anbefale kleopatra stranden.og det er ikke farlig å bo i sentrum :-)
IdaC Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Hei, jeg har bodd både på Margarita og Mayflower. Jeg anbefaler Margarita. Fine leiligheter, fin bassengområde, hyggelig personale. Jeg annbefaler halvpensjon på det varmeste. (det var i allefall knallbra da jeg var der). Maten var nydelig, stort utvalg både til frokost og middag. Det er ikke farlig å bo i sentrum, det er ikke mye kriminalitet der. Lykke til med valget, du har noe å glede deg til, Alanya er en nydelig by som jeg kommer til å reise tilbake til. Ps: Margarita hotell ligger ikke ved den østre stranden. Den ligger ved Kleopatra stranden, som er den fineste.
Gjest celina Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 har du vært på noen av disse hotellene i alanya? sun park beach er med ving ligger nede på stranden veldig dyrt erkaptan er inne i byen med gangavstand til strand, østre, billigste med saga margarita inne i byen ved østre strand rimelig med startour trenger råd... er det slik at man ikke bør ta hotell inne i byen pga kriminalitet osv men holde seg til sterkt befolkede gater?? hjelp... panorma nede ved stranden nest dyrest med apollo Sun park besch er dt absolutt beste. Ikke mye kriminalitet, vært der utallige ganger og aldri blitt utsatt for noenting som helst. oppe i mørke gater om kvelden, null problem. føler meg tryggere der enn her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå