AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #21 Skrevet 15. januar 2019 Tar tre år for meg å komme av bare fingrene, så jeg bruker klitrosvibrator. Kan godt hende jeg hadde hatt godt av et år med pause fr vibratoren, så hadde det komt seg. Dersom mannen skal gå ned på meg, så blir jeg litt som en mann som har runket litt tidligere på dagen.. litt nummen, ikke like følsom og derfor ganske vanskelig for å komme.. 😜 klitoris blir jo vant til veldig intens behandling... dersom mannen bruker vibratoren på meg, kommer jeg fortere enn når jeg gjør det selv:) Anonymkode: ba799...c42
Playful Skrevet 15. januar 2019 #22 Skrevet 15. januar 2019 Jeg kan holde på i en time uten å komme noe sted med bare fingrene. Skal jeg kjenne noe som helst og få orgasme uten partner så er jeg helt avhengig av vibrator. Tenner vel ikke på meg selv. Hihi 2
Scoops Skrevet 15. januar 2019 #23 Skrevet 15. januar 2019 Jeg har heller aldri brukt noe sånt, og har noen ganger tenkt at jeg sikkert er litt unormal når det gjelder det 🤣
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #24 Skrevet 15. januar 2019 8 timer siden, Playful skrev: Jeg kan holde på i en time uten å komme noe sted med bare fingrene. Skal jeg kjenne noe som helst og få orgasme uten partner så er jeg helt avhengig av vibrator. Tenner vel ikke på meg selv. Hihi Godt det ikke bare er meg 😛 Anonymkode: ba799...c42 1
Kverrulanten Skrevet 15. januar 2019 #25 Skrevet 15. januar 2019 Aldri brukt. Synes rett og lett det er for flaut å kjøpe! 🙈
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #26 Skrevet 15. januar 2019 40 minutter siden, Kverrulanten skrev: Aldri brukt. Synes rett og lett det er for flaut å kjøpe! 🙈 Bestill på nett,diskré pakke Anonymkode: 98229...509
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #27 Skrevet 16. januar 2019 Jeg bruker elektrisk tannbørste. Det er helt fantastisk, og hvis dere ikke har prøvd det før, så MÅ dere prøve. Jeg bruker truse på, så ikke det blir for hardt. Setter børsten litt på siden av klitoris. Jeg har en egen tannbørste til dette formålet. Det bråker litt, men hvis du bare vil ha en kjapp orgasme kan du late som du pusser tennene, la vannet renne og legge deg på baderomsgulvet. 😉 Anonymkode: 63c25...49f
SlemUlv Skrevet 16. januar 2019 #28 Skrevet 16. januar 2019 Alle gjør no ikke det nei Jeg gjør, men det er min preferanse.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #29 Skrevet 16. januar 2019 Jeg har prøvd et par ganger men syns det er bedre å gjøre jobben sjæl. Har ikke noe behov for å stappe en svær dildo inn i meg og klitorisvibrator er litt latskap. Er ikke sååå vanskelig å få det til selv akkurat. Kvinne 24 Anonymkode: 0781b...dcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå