Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsefagarbeider

Helsesekretær

Apotektekkniker 

eller

Portør

Er interessert i alle, men hvilken av de er lettest å få jobb som etter utdannelsen ?

Anonymkode: 087f4...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tippe nr 1 eller nr 3. Antakeligvis nr.1. 

Anonymkode: 21a53...fa5

Skrevet

Helsefag er nok sikkert lettest. Det virker som det er mangel på folk i disse yrkene. Det jeg er redd kan bli et problem er at arb.givere heller ansetter folk fra på dagpenger fra Nav fordi de er billigere arbeidskraft. Jævla irriterende. 

Skrevet
2 timer siden, BiancaWhite skrev:

Helsefag er nok sikkert lettest. Det virker som det er mangel på folk i disse yrkene. Det jeg er redd kan bli et problem er at arb.givere heller ansetter folk fra på dagpenger fra Nav fordi de er billigere arbeidskraft. Jævla irriterende. 

Helsesekretær er det i alle fall vanskelig å få jobb som. Helsefagarbeider ville jeg tenkt meg mange ganger om før jeg valgte. Det er vanskelig å få 100% stillinger nå for tiden. Apotektekniker vet jeg ikke mye om, men sjelden det søkes etter på Finn? Portør vet jeg ikke. 

Anonymkode: e9739...ebc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helsesekretær er det i alle fall vanskelig å få jobb som. Helsefagarbeider ville jeg tenkt meg mange ganger om før jeg valgte. Det er vanskelig å få 100% stillinger nå for tiden. Apotektekniker vet jeg ikke mye om, men sjelden det søkes etter på Finn? Portør vet jeg ikke. 

Anonymkode: e9739...ebc

Ja, men hvorfor er det vanskelig å få fulltid som helsefag? En må jo gå for det en passer til. Føler det er litt mangel på folk innen helse, så ts bør ikke ha så store problemer med å få jobb der. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...