Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å endre sivilstand på FB uten at alle venner og kjente får det opp i feeden sin? Jeg ble enke for en stund siden, men står fremdeles oppført som gift med han som var mitt livs kjærlighet. Dette skulle jeg gjerne endret (selv om jeg fremdeles føler meg ganske gift), men samtidig har jeg ikke noe ønske om at alle skal få beskjed om at jeg har gjort endringen. De kan godt få se det når de går inn på profilen min, men jeg skulle gjerne unngått (enda mer) oppmerksomhet rundt det. 

Relatert spørsmål: Når jeg legger inn en livshendelse som ligger tilbake i tid - blir dette også varslet, eller vil det bare bli liggende på tidslinjen min så venner bare ser det om de leser bakover? 

(Jeg kjenner jeg gjerne skulle hatt en avkryssingsboks med "ikke send varsel" e.l.)

Anonymkode: d29bc...d6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bare skjule statusen din så kun du ser den, det kommer ikke opp hos alle.

Anonymkode: ec454...6a4

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bare skjule statusen din så kun du ser den, det kommer ikke opp hos alle.

Betyr det at det funker å skjule statusen, endre den og så vise den igjen? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at det funker å skjule statusen, endre den og så vise den igjen? 

Det vet jeg ikke, bare skjulte hele min.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke, bare skjulte hele min.

OK, tusen takk for hjelpen. :) 

Men jeg har ikke noe ønske om å skjule statusen, bare å endre den uten at hele vennelista kommer med hjerter og kondolanser (igjen). Ikke at jeg ikke setter pris på omtanken deres (for det gjør jeg så absolutt), men akkurat nå kunne jeg bare tenke meg å få lagt inn disse endringene som er så viktige og likevel få lov til å være i fred med sorgen, om du skjønner hva jeg mener. 

Kanskje noen andre vet? 

Skrevet (endret)

Mener på jeg endret innstillinger til at bare jeg kunne se forholdsstatusen min, endret til singel, og så åpnet slik at alle kunne se etterpå. Da kom det ikke opp noe varsel på at den var endret. 

Og kondolerer så mye med tapet. 

Endret av Lillemini
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...