Gå til innhold

USA er på vei å gå rett til h... økonomisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Millennial Women Are Winning the Jobs Recovery as Men Struggle

https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-01-13/millennial-women-are-pouring-into-jobs-fueling-u-s-labor-gains

Dette betyr at det blir flere som skal ha lønn for mindre jobb. Kvinner kan som kjent ikke jobbe like hardt som menn, kvinner har bare ikke den styrken menn har. Det betyr at hjulene vil til slutt gå i stå, rent økonomisk.

USA vil ta EU, og Norge, med seg i dragsuget. Har du lagret nok boksmat til å klare deg i en måned eller to? For dette vil ende styggere enn en zombie-apokalypse.

Anonymkode: f6729...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke denne boksmat besettelsen. Havet er fult av fisk, blåskjell og krabber. 

Du får spise joikaboller og vassne pølser i alt for kort spaghetti. Jeg drar ut og fisker opp en fin torsk eller en haugh makrell. Kanskje noe blåskjell. 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Jeg skjønner ikke denne boksmat besettelsen. Havet er fult av fisk, blåskjell og krabber. 

Du får spise joikaboller og vassne pølser i alt for kort spaghetti. Jeg drar ut og fisker opp en fin torsk eller en haugh makrell. Kanskje noe blåskjell. 

Men hva med oss som ikke kan fiske!?

Anonymkode: 8ebf8...276

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva med oss som ikke kan fiske!?

Anonymkode: 8ebf8...276

Du trenger ikke teknikk for å fiske i norge. Slipp om så sluken rett ned fra nærmeste brygge, vent til snoren blir slapp, sveiv inn litt, når en fisk kommer rykker du til slik at du kroker den.

Skrevet

Her trodde jeg at vi bl.a ville snakke om hvordan USA har vært i gjeld i årevis og hvordan de har lurt seg til å overleve det, men så var det bare en "kvinner tar alltid feil"-tråd

Anonymkode: b42db...758

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...