Gå til innhold

Hvor er det blitt av Tobleronen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lenge siden jeg har sett denne sjokoladen i butikken, men er det fordi jeg ikke har sett etter det eller fordi den har forsvunnet?

Hvis den fortsatt finnes - hvor finner dere den, hvilken butikk og hvor i landet?

Anonymkode: a9bb4...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde den på Clas Ohlson før jul 🙂

• Liker 1
Skrevet

Så den på Kolonial.no også 🙂

• Liker 1
Skrevet

De har den på rusta

Anonymkode: 5a0ea...c71

Skrevet

Takk for svar.

Er det ikke litt rart at den ikke selges i dagligvarehandler, men på Clas Ohlson, Elkjøp og nettbutikk? Noen som vet grunnen til det?

Leste en artikkel om tobleronetunell eller hva det var, og fikk så lyst på toblerone.

• Liker 1
Skrevet

Clas Ohlson, Elkjøp og Rusta, menter jeg.*

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det ikke litt rart at den ikke selges i dagligvarehandler, men på Clas Ohlson, Elkjøp og nettbutikk? Noen som vet grunnen til det?

Toblerone er jo en kjedelig sjokolade som ikke smaker i forhold til kultstatusen den har. Jeg er faktisk overrasket over at ikke dagens 20 åringer ikke lovpriser Toblerone opp i skyene mtp at det er det hipstere gjør. Toblerone er midt på treet når det kommer til smak, og hadde det ikke vært for fasongen så hadde ingen brydd seg :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Vanlig fyr skrev:

Toblerone er jo en kjedelig sjokolade som ikke smaker i forhold til kultstatusen den har. Jeg er faktisk overrasket over at ikke dagens 20 åringer ikke lovpriser Toblerone opp i skyene mtp at det er det hipstere gjør. Toblerone er midt på treet når det kommer til smak, og hadde det ikke vært for fasongen så hadde ingen brydd seg :fnise:

Det er sikkert 15 år siden jeg spiste sjokoladen, så husker ikke smaken så godt. Men det er det hvite greiene inni som er det beste. 😛

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er sikkert 15 år siden jeg spiste sjokoladen, så husker ikke smaken så godt. Men det er det hvite greiene inni som er det beste. 😛

Neste gang du spiser den, så kommer du til å huske akkurat hvor irriterende det er å bite på en sjokolade med trekantfasong siden den alltid treffer feil i munnen slik at man får vondt. 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

400 grams Toblerone, den vanlige i gul pakning var faktisk veldig god. Jeg synes ikke de små er like imponerende.

Årsaken til at de ikke selges i daglivarebutikker kan være at de ikke klarer å komme inn i kjedene. 

Endret av I Grosny
Skrevet

De pleier å ha på rema 1000 her jeg bor. 

Anonymkode: eb9b8...ef4

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

Leste en artikkel om tobleronetunell eller hva det var, og fikk så lyst på toblerone.

Har Toblerone vært vanlig i dagligvarebutikker?

Jeg kan ikke huske denne fra mine mange år i dagligvarebutikker på sent 80- og store deler av 90-tallet. For meg har den alltid vært en slags "feriesjokolade" som folk har kjøpt når de har vært utenlands.

Men nå synes jeg ikke den er noe god, så det er mulig jeg ubevisst har unngått den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...