AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Jeg er i utgangspunktet i mot botox. Og jeg har sinnarynke ( er 40 ) og vil at den skal forbli der, jeg har barn og de skal ikke lure på hva uttrykket mitt i ansiktet er. De skal vite når jeg er sint, vite når jeg er glad og de skal derfor se meg heve og rynke bryn Men jeg har en ekstremt dyp fure langt oppi panna, mot hårfestet. Ikke for å være slem, men minner om pannen til Hege Schøyen, om noen har lagt merke til den dype linjen der. Hva kan man gjøre for å minske slike? Er det bare botox eller er det restylane eller hva? jeg kan ikke noe om dette, men syns jeg ser ekstremt mye eldre ut med den der... Anonymkode: 3122b...0a5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Tror nok det er restylane de bruker til å fylle ut slike linjer. Anonymkode: 958dd...882 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Man bruker filler Hvilket merke kommer an på område men belotero har blitt veldig populær fordi den er myk og naturlig. Det kan være lurt å bestille konsultasjonstime et sted ved deg hos kosmetisk sykepleier Anonymkode: 3cf74...837
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 Plasmapen.... botox og restylane. Anonymkode: 32bfe...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå