Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Prøver91
Skrevet

Hadde første dag i mens sist 18 DES. El 5 og 6 januar, med mye samleie. Tok test nettopp. Har gått på dobbel dose letrazol og skal inn på IVF i februar grunnet lang prøving. 

C322F6CF-B1A2-4ECB-8163-28A87E724DF0.jpeg

Videoannonse
Annonse
Gjest Prøver91
Skrevet

Nå etter 40 min ser testen slik ut... Er nok ikke gravid allikevel 

18921211-8EE2-4A3B-AE25-434D510B79F5.jpeg

Skrevet

Jeg ser noe der men.. Ta en ny test om noen dager.

Anonymkode: e0421...cac

Skrevet

Jeg tror du er gravid. Men det vil tester om 1-2 dager bekrefte i såfall 

Anonymkode: a1b57...dba

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg også:)

Anonymkode: 0db50...13c

Gjest Prøver91
Skrevet

Skal ha mensen om noen dager, typisk at den kommer da. Kan ikke testen vise feil? Husk jeg har prøvd lenge og skal inn til behandling snart 

Skrevet

Det er nok for tidlig å teste😄

Anonymkode: 0db50...13c

Gjest Prøver91
Skrevet (endret)

Hvor lenge må jeg vente!? Hadde el for eliten uke siden, og skal ha mensen i nærmeste tid 

Endret av Prøver91
Skrevet (endret)

Jeg har også prøvd lenge, og skal igang med ivf i feb/mars:)

Jeg er i nøyaktig samme båt, positiv eltest 6 jan - og merkelige tester nå. Tok en rfsu som var blendahvit lenge før det plutselig dukket opp svak strek, så tok jeg en clearblue som viser antydning til svaaaaak skygge på kryss. Får nok smørre oss med tolmodighet å ta ny test fredag, bør være tydeligere strek for oss begge da😅🤞🏼🤞🏼

Endret av Betta123
Gjest Prøver91
Skrevet
1 minutt siden, Betta123 skrev:

Jeg er i nøyaktig samme båt, positiv eltest 6 jan - og merkelige tester nå. Tok en rfsu som var blendahvit lenge før det plutselig dukket opp svak strek, så tok jeg en clearblue som viser antydning til svaaaaak skygge på kryss. Får nok smørre oss med tolmodighet å ta ny test fredag, bør være tydeligere strek for oss begge da😅🤞🏼🤞🏼

Hehe, om man ikke blir skuffet da. Jeg har blitt skuffet såååå mange ganger, så jeg tør ikke håpe mer. Men aldri har jeg fått en slik test før, 

Skrevet
2 minutter siden, Prøver91 skrev:

Hvor lenge må jeg vente!? Haddeland for eliten uke siden, og skal ha mensen i nærmeste tid 

Det er vel en uke til du skal ha mens hvis du hadde el 6 januar?:) 

Skrevet
1 minutt siden, Prøver91 skrev:

Hehe, om man ikke blir skuffet da. Jeg har blitt skuffet såååå mange ganger, så jeg tør ikke håpe mer. Men aldri har jeg fått en slik test før, 

Samme her!! Har allerede to forsøk bak meg så dette blir siste forsøk offentlig😅. Ble gravid på andre,men mistet. Hadde blitt så takknemlig hadde jeg blitt på egenhånd nå i mellom🙏🏼

Gjest Prøver91
Skrevet
1 time siden, Betta123 skrev:

Det er vel en uke til du skal ha mens hvis du hadde el 6 januar?:) 

Hadde el 5 januar. 

Gjest Prøver91
Skrevet
1 time siden, Betta123 skrev:

Samme her!! Har allerede to forsøk bak meg så dette blir siste forsøk offentlig😅. Ble gravid på andre,men mistet. Hadde blitt så takknemlig hadde jeg blitt på egenhånd nå i mellom🙏🏼

Ja, det hadde jo vært supert:)

Gjest Prøver91
Skrevet

Hei folkens:) Tok en ny test i morges, og jeg fikk dette resultatet. 

0C2203D7-2340-4D40-A6CF-A9CAA7C5B74A.jpeg

Skrevet

Gratulerer 🤞

Anonymkode: aa0cf...dcd

Skrevet

Så utrolig gøy! Gratulerer så mye❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...