Gå til innhold

den eldste dama du har fått til sengs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva er den eldste dame du har fått i sengs? var det etter forventningene, og hvor lenge hadde du siklet etter henne? hvor har dere hyrdestundene sammen? sender hun sms når hun er klar?

Anonymkode: 360c2...1a8

Videoannonse
Annonse
Gjest Vanlig fyr
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

hvor har dere hyrdestundene sammen? 

Anonymkode: 360c2...1a8

Hyrdestundene...virkelig? 

Er du min ungdomsskolelærer på 90 tallet som skulle lære oss om blomster og bier? 

Skrevet

Hun var 55 og jeg 35. To kvinner og veldig fint :)

Anonymkode: 915ca...315

• Liker 3
Skrevet

44 år da jeg var 30

• Liker 1
Skrevet

Hun var 53, jeg 32. Sex første gang med en ny er aldri etter forventningene synes jeg, umulig å forestille seg hvordan det vil bli. Hadde ikke sikket etter henne lenge, en kort og intens jobbflørt. Første hyrdestund hadde vi på hotellrommet hennes på seminar, etter det var vi hjemme hos begge av oss. Hun sendte ikke sms når hun var klar.

Anonymkode: 8556e...bc8

• Liker 2
Skrevet

Jeg var 24, hun 46. Vi pleide å gjøre det i hennes leilighet som hun leide da hun og mannen hennes hadde en pause. 

Det stod til forventningene. Hun var ei dame sulteforet på spennende sex, og vi klikket godt i senga. Som dominant mann var det utrolig tennende å dominere ei dame dobbelt så gammel som meg. Alderen hennes var dog godt synlig, men det glemmer man fort når hun putter pikken i munn. Aldri opplevd maken til ferdigheter når det kommer til suging, og det alene gjorde at jeg vendte tilbake til henne gang på gang. 

Det er selvfølgelig et enormt egoboost når dama blir så kår som hun blir. 

Til slutt fant jeg meg en kjæreste yngre enn meg i stedet, og hun gikk tilbake til mannen min. Hender jeg får noen meldinger som hinter til gjentakelse, men prøver å holde meg i skinnet. 

Foretrekker nok da heller min 21 år gamle samboer, selv om hun fortsatt har litt igjen å lære.. 

Anonymkode: a9763...4e9

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 24, hun 46. Vi pleide å gjøre det i hennes leilighet som hun leide da hun og mannen hennes hadde en pause. 

Det stod til forventningene. Hun var ei dame sulteforet på spennende sex, og vi klikket godt i senga. Som dominant mann var det utrolig tennende å dominere ei dame dobbelt så gammel som meg. Alderen hennes var dog godt synlig, men det glemmer man fort når hun putter pikken i munn. Aldri opplevd maken til ferdigheter når det kommer til suging, og det alene gjorde at jeg vendte tilbake til henne gang på gang. 

Det er selvfølgelig et enormt egoboost når dama blir så kår som hun blir. 

Til slutt fant jeg meg en kjæreste yngre enn meg i stedet, og hun gikk tilbake til mannen min. Hender jeg får noen meldinger som hinter til gjentakelse, men prøver å holde meg i skinnet. 

Foretrekker nok da heller min 21 år gamle samboer, selv om hun fortsatt har litt igjen å lære.. 

Anonymkode: a9763...4e9

Ahhh...Det siste du skrev gav meg sånn creeps...hørtes bare så feil ut.

Anonymkode: 897bd...64b

• Liker 13
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun var 53, jeg 32. Sex første gang med en ny er aldri etter forventningene synes jeg, umulig å forestille seg hvordan det vil bli. Hadde ikke sikket etter henne lenge, en kort og intens jobbflørt. Første hyrdestund hadde vi på hotellrommet hennes på seminar, etter det var vi hjemme hos begge av oss. Hun sendte ikke sms når hun var klar.

Anonymkode: 8556e...bc8

Hun ringte kanskje i stedet?

Anonymkode: 4e8f4...c60

• Liker 3
Skrevet

Hun var 59 jeg var 28.... hehe  - ragget opp i baren på hotellet.. Hun var gift men kåt som f.. og da benyttet jeg også anledningen til å prøve å kjøre litt i begge hullene... deilig å herske litt med henne - hun var jo så kåt  - ville ha pikken, så jeg kommanderte henne lenger ned så jeg fikk tatt hun skikkelig bakfra.. spennende det...

Anonymkode: 40c0e...af0

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Ahhh...Det siste du skrev gav meg sånn creeps...hørtes bare så feil ut.

Anonymkode: 897bd...64b

Hahaha, sjæl. Tenker bare 'kom til stefarsjan'.

Skrevet

Helt siden jeg som 24-åring fikk ei gloheit natt med ei på 52, har jeg vært vill etter eldre damer.  Hun begynte faktisk å gråte etterpå, jeg ble nesten litt redd men det var bare fordi det var så deilig. Det gav meg en enorm selvtillitsboost.

Den eldste var 68 når jeg var 33. 35 år eldre.  Ante ikke at hun var så gammel, trodde hun var ca. 55 max 60.  Hun hadde aldri født barn, og hadde en kropp som flere 40-åringer kunne misunnet henne.  Hun kåtet meg meg sakte men sikkert opp over lengre tid (i jobbsammenheng). Ikke noe fylleknull med en WT-kjerring dette akkurat.                                                                                                 Dette var nok før SMS ble vanlig.

Anonymkode: 93067...7f6

• Liker 4
Skrevet

86 år. ut som en sexatlet på 35år, og var ubegripelig kåt, sprek og vill i senga. Morsom opplevelse for en 24 åring, og ikke minst knuste den enhver fordom jeg hadde om gamle damer og sex. Tror det finnes mange sulteforede kåte damer i aldersgruppen mellom 85 og 95.

Anonymkode: a5199...717

Skrevet
På 14.1.2019 den 19.21, Vanlig fyr skrev:

Hyrdestundene...virkelig? 

Er du min ungdomsskolelærer på 90 tallet som skulle lære oss om blomster og bier? 

😂😂😂

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

86 år. ut som en sexatlet på 35år, og var ubegripelig kåt, sprek og vill i senga. Morsom opplevelse for en 24 åring, og ikke minst knuste den enhver fordom jeg hadde om gamle damer og sex. Tror det finnes mange sulteforede kåte damer i aldersgruppen mellom 85 og 95.

Hahaha.. dette må være spøk?

Anonymkode: 41edb...dfa

• Liker 1
Skrevet

Nei, absolutt ikke! Gamle damer viser seg forbausende ofte å være dynamitt i senga:)

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt ikke! Gamle damer viser seg forbausende ofte å være dynamitt i senga:)

Ja de har sugd en kuk eller to. Blir jo egentlig bare enda bedre uten gebiss kan jeg se for meg😂

Anonymkode: 679ce...2d5

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Jadda, det tror vi på.

Anonymkode: 566ce...7c0

Skrevet

40 da jeg var kanskje 20.

Gjest Alterego666
Skrevet

+8 år. Hun var da 32, altså ca 20 år yngre enn jeg er nå. Jeg syntes hun var uvirkelig gammel som sexpartner. Det ble med én natt, men vi ble gode venner gjennom mange år. Flott dame!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...