Gå til innhold

Mirakel-concealer til mørke ringer under øynene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Januar har vunnet over meg... Jeg står opp om morgenen med likblek hud og blå poser under øynene. Er det noen som har sminketips som får meg til å se -litt- mer våken ut?? En superconcealer som faktisk dekker de mørke tingene under øynene? 

Anonymkode: 3a2c5...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne fra Maybelline.  Bruker den selv i fargen Light.

Maybelline Instant Eraser Concealer Concealer

Skrevet

Den over her er god, men syns ikke den dekker godt nok. Den er super om vår og høst, men hvis du er som meg, så er ringene mer synlige om vinteren og da er denne over ikke god nok. 

Jeg ville brukt en corrector først, bare er lett lag i en farge som er laksefarget - mot oransje. Det er komplimentær-fargen til blått, og gjør at det blå utjevnes godt. Deretter over med en concealer som er en-to nyanser lysere enn under-øye partiet ditt. 

Corrector tips: Bobbi Brown har en god, Nyx har en rimelig og god en, Mary Kay selger noen fine i forskjellige ferskenfarger (men gå for de mørkeste, ikke bare så vidt litt fersken/oransje, la den være godt pigmentert), Benefit har en bra en...osv, bare å google og evt gå innom et parfymeri.

Concealer som dekker godt og som i tillegg gir god fukt: Lancome Hydrating ett eller annet (husker ikke hva den heter, men utrolig fin på vinteren, blir ikke tørr rundt øynene og skjuler linjer). Liker også Mac Prolongwear.

Lykke til :)

Anonymkode: 4ef19...1f2

Skrevet

Anbefaler Makeup Revolution conceal & correct! Superbillig, og den beste jeg har prøvd. Sitter godt, blir ikke tørr eller legger seg i fine linjer. Får den på bla Blivakker til under 100 kr 😊

Skrevet

Tusen takk for tips!! 😊

Anonymkode: 3a2c5...39b

Skrevet

Den fra lancome heter forresten Maquicomplete....jeg husket det bare ikke. 

Anonymkode: 4ef19...1f2

Gjest Tigress
Skrevet

SkinFood Salmon Concealer er heilt magisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...