Gå til innhold

Huawei p20 pro. Vanntett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kjøpte jeg meg ny telefon. Huawei p20 pro. Først kikket jeg i en butikk på denne, men de hadde ikke den fargen jeg ville ha. Så jeg gikk i en annen butikk og kjøpte den. I begge butikkene spurte jeg de som jobbet der om den var vanntett. Der jeg gikk først sa de ja. Men der jeg kjøpte den sa de nei. Så... Er den vanntett eller ikke? 🤔 

Anonymkode: b14af...f92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke vanntett men vannbestandig, den har IP67 sertifisering som betyr at den skal tåle å bli mistet i vaskebøtta eller ligge ute i regnet. Skal du ha telefon som trygt kan brukes under vann må du se etter telefoner som har IP68 sertifisering, CAT har noen modeller som tåler dette. Blant annet CAT S41 og S61.

Anonymkode: 6b1b2...d3b

Skrevet

Sikkert vanntett men spiller det noen rolle når den ikke er spiontett? Huawei er infiltrert av det kinesiske kommunistregimet. Skjønner ikke hvordan folk kan gi penger til diktatur. 

Anonymkode: 79166...e3e

Skrevet

Åja, nå skjønner jeg hvorfor de sa forskjellig. Jeg spurte jo om den var vanntett, men mener ikke at jeg skal bade med den. bare at hvis jeg er ute i regnet eller skulle søle på den eller miste den i do (som jeg gjorde med min forrige) så skal den tåle det liksom 

-TS

Anonymkode: b14af...f92

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert vanntett men spiller det noen rolle når den ikke er spiontett? Huawei er infiltrert av det kinesiske kommunistregimet. Skjønner ikke hvordan folk kan gi penger til diktatur. 

Anonymkode: 79166...e3e

Lol

Anonymkode: c8124...e33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...