AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Hei. Er det mulig å dø av en skikkelig kraftig orgasme? Unnskyld, nå er jeg veldig direkte, derfor anonym. Jeg spør rett og slett fordi typen har flere ganger besvimt når han har fått orgasme de gangene jeg har bundet han og teaset han lenge og spes de gangene jeg har pult han med ateapon. Orgasmen varer veldig lenge å han svimer av mot slutten av orgasmen. Vi lurer litt begge, hvor normalt det er. Han er ellers veldig frisk å trener mye. Anonymkode: bb4bc...a79
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 Mente strapon😊 Anonymkode: bb4bc...a79
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #3 Skrevet 14. januar 2019 Tviler på det, du. Om orgasme hadd vært potensielt dødelig, hadde vi nok ikke vært så mange på jorden. Anonymkode: 40ee9...e58 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 14. januar 2019 #4 Skrevet 14. januar 2019 Å ja !. Kan få både hjertestans, og blodpropp.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 2 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Å ja !. Kan få både hjertestans, og blodpropp. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 4c12f...815
TheGirlWhoWaited Skrevet 14. januar 2019 #6 Skrevet 14. januar 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Er det mulig å dø av en skikkelig kraftig orgasme? Unnskyld, nå er jeg veldig direkte, derfor anonym. Jeg spør rett og slett fordi typen har flere ganger besvimt når han har fått orgasme de gangene jeg har bundet han og teaset han lenge og spes de gangene jeg har pult han med ateapon. Orgasmen varer veldig lenge å han svimer av mot slutten av orgasmen. Vi lurer litt begge, hvor normalt det er. Han er ellers veldig frisk å trener mye. Anonymkode: bb4bc...a79 Nei, man kan ikke dø av orgasme. Men det er rimelig vanlig å besvime, som regel fordi man hyperventilerer. Folk kan dø under sex, men da er det andre underliggende årsaker til dette. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #7 Skrevet 14. januar 2019 Har man dårlig hjerte kan man nok det. Må være beste måten å gå på... 😉 Anonymkode: ab58e...cc1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #8 Skrevet 15. januar 2019 8 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Nei, man kan ikke dø av orgasme. Men det er rimelig vanlig å besvime, som regel fordi man hyperventilerer. Folk kan dø under sex, men da er det andre underliggende årsaker til dette. TS. Han hyperventilerer mye og ganske lenge, også før orgasmen kommer. Har skjdd at han har svimt rett før orgasme også og flere ganger når han har kommet flere ganger. Anonymkode: bb4bc...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå