Gå til innhold

Hva koster det og hvordan kan jeg frakte møbler til Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en 18 åring som skal flytte til Danmark og gå på universitet der i 3-6 år nå til høsten.

Derfor lurte jeg på om noen vet hvor mye det koster å få fraktet litt møbler og småsaker som jeg ikke kan ta med meg på flyet? Som tv, stasjonær datamaskin, litt dekorasjoner, bøker, klær osv. Kommer det til å koste meg opp i 10 000? Da det er dette jeg har hørt... og jeg har ikke så veldig god råd til å kjøpe f.eks. ny tv.

Jeg lurte også på om hvordan jeg burde få det fraktet.

Tusen takk for svar!

-Ingrid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du familie eller venner som kan hjelpe deg med å kjøre nedover? Stena går til fredrikshavn, og da ovetnatter man på båten. Koster ikke 10 000

Anonymkode: a87b6...746

Skrevet

Personbil eller varebil er det beste. Om nødvendig kjøp et vrak og selg det etterpå. For å minimere faren for bilhavari bør du ta ferje i størst mulig grad.

Skrevet

Drøyt femtusen for en halv pall fra Larvik til Køben.  Leiebil og ferge t/r kommer på omtrent det samme.

Skrevet

Det er en gruppe på Facebook som heter nordmenn i Danmark der er det mange som spleiser på transport eller som betaler andre som har bil for å frakte møbler for en hvis de har plass :) Du bør ta med deg minst mulig og heller leie en møblert leilighet der eller kjøpe noe billig på bruktmarked der. Det fins en dansk type finn.no side du kan finne tv på og sånne ting

Anonymkode: 57380...564

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en gruppe på Facebook som heter nordmenn i Danmark der er det mange som spleiser på transport eller som betaler andre som har bil for å frakte møbler for en hvis de har plass :) Du bør ta med deg minst mulig og heller leie en møblert leilighet der eller kjøpe noe billig på bruktmarked der. Det fins en dansk type finn.no side du kan finne tv på og sånne ting

Anonymkode: 57380...564

'Den blå avis' heter den https://www.dba.dk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...