AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Jeg har fått høre at huset til våre naboer skal tvangsselges. Er det noen som har noe erfaring med slikt? Synes det er så kleint å møte dem ute, vi bor nært og har hunder som skal luftes. Så vi tar ofte en liten prat. De virker helt «normale» og har ikke sagt noe til oss. Regner med de skammer seg? Noen som har erfaring med dette? Skal vi si vi har hørt rykter eller holde kjeft? Det blir så kunstig og kleint å møre dem føler jeg. Anonymkode: 8b211...c97
pautina Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 Garantert at de skammer seg, hvis dere vanligvis bare småsnakker mens hundene hilser ville jeg latt de si noe om de vil, ellers tror jeg ikke de setter pris på å bli spurt om hvorfor, det er jo garantert veldig personlig det som ligger bak... 2
Macro Skrevet 14. januar 2019 #3 Skrevet 14. januar 2019 Med mindre dere har for vane å snakke om tvangssalg, så prater du bare om det dere vanligvis prater om. 5
Million Skrevet 14. januar 2019 #4 Skrevet 14. januar 2019 Dette hadde jeg følt var litt beklemmende å prate om, så det hadde jeg ikke tatt opp. Det er sikkert kjempetungt for dem å miste hus og hjem på den måten. De må ha utrolig anstrengt og dårlig økonomi. De får jo ikke kjøpt seg noe nytt nå, men må ut på leiemarkedet. Synes synd på dem 😞 Har de barn? 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 Ikke si noe. Fortsett å småprat om hundene som normalt!☺️ De tenker sikkert nok på tvangssalget som det er. Anonymkode: b5146...559 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #6 Skrevet 14. januar 2019 Om du bryr deg om dem og vil tilby støtte videre, ta det opp. Om ikke hold munn. Anonymkode: e2b80...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå