Gå til innhold

På tur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snart to barn, nr. 2 melder sin ankomst om en liten uke 😍 i april fyller jeg 30 år, og samboer lurer på hva jeg ønsker meg.. han foreslo en langweekend på hotell. Dette frister veldig!

Å reise på hotell med en 3-åring er ikke akkurat ideelt.. hvordan ville dere evt. løst dette? Har besteforeldre han kan være hos, men redd han skal føle seg utelatt dersom vi reiser med babyen.. har tenkt å amme så kan ikke sette baby igjen hos besteforeldre slik som storebror..

Ville dere satt igjen storebror hos besteforeldre, eller tatt han med?

Anonymkode: 76de9...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt han med! :) 

Å begynne søskenforholdet med å legge opp til sjalusi er ingen god ide. 

Anonymkode: 5659d...60b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har snart to barn, nr. 2 melder sin ankomst om en liten uke 😍 i april fyller jeg 30 år, og samboer lurer på hva jeg ønsker meg.. han foreslo en langweekend på hotell. Dette frister veldig!

Å reise på hotell med en 3-åring er ikke akkurat ideelt.. hvordan ville dere evt. løst dette? Har besteforeldre han kan være hos, men redd han skal føle seg utelatt dersom vi reiser med babyen.. har tenkt å amme så kan ikke sette baby igjen hos besteforeldre slik som storebror..

Hadde ikke tenkt over det med 3-åring, er jo bare å la være å fokusere på det.

Anonymkode: c0b0f...f7c

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noe problemer med!

Gjorde det når nr 2 ble født, vi dro på weekendtur med babyen på 6 uker, mens 2 åringen storkoste seg hos mormor og morfar.

Når de er så små, skjønner de ikke så mye av det, og får helt sikkert en topp helg hos besteforeldrene.

Anonymkode: a1426...4ce

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde latt ham være hos besteforeldre, der kan han være midtpunktet og kose seg mens dere er på tur. Er vel ikke vanskelig å få en treåring til å føle at dette blir morsomt for ham, og ikke nødvendigvis si at det er for at dere skal på tur med babyen.

Regner med han kommer til å kose seg masse hos besteforeldre :) 

Skrevet

Dere får jo legge fokuset på at han er heldig som skal være hos besteforeldrene. Han trenger ikke å vite at dere og babyen skal på hotell engang. 

Anonymkode: 053d4...a93

• Liker 7
Skrevet

Ville ventet med bursdagsgaven til høsten så begge ungene kunne vært hos besteforeldre. Vil sikkert være godt å få litt fri etter spedbarnstiden...

Anonymkode: 5c607...b7e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville ventet med bursdagsgaven til høsten så begge ungene kunne vært hos besteforeldre. Vil sikkert være godt å få litt fri etter spedbarnstiden...

Anonymkode: 5c607...b7e

Hadde gjort det i tillegg 😜

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere får jo legge fokuset på at han er heldig som skal være hos besteforeldrene. Han trenger ikke å vite at dere og babyen skal på hotell engang. 

Anonymkode: 053d4...a93

Dette ville jeg gjort. 3åringer må ikke vite alt😁

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, addict skrev:

Hadde gjort det i tillegg 😜

Skjønner ikke at enkelte klarer å reise vekk fra babyer.. Barn under 1år.. En helg. Eller en natt. huff. men men. Så lenge de har gode besteforeldre går det vel bra.

Anonymkode: 2adf0...2c8

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at enkelte klarer å reise vekk fra babyer.. Barn under 1år.. En helg. Eller en natt. huff. men men. Så lenge de har gode besteforeldre går det vel bra.

Anonymkode: 2adf0...2c8

Det skjønner jeg 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...