AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #1 Del Skrevet 14. januar 2019 Hei, Lurer på hva de fleste her inne gjør før date nummer 1. La oss si at du ikke kjenner personen fra før jeg har møttes gjennom app/nett dating. Bruker dere google for å finne flere bilder av personen, evt info om hva personen driver med til vanlig? Skriv gjerne om du er kvinne eller mann når du svarer. Anonymkode: 78fdd...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #2 Del Skrevet 14. januar 2019 En date hadde jeg uten tvil googlet. GRUNDIG -paranoid kvinne. Anonymkode: d6afc...375 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #3 Del Skrevet 14. januar 2019 Eh, ja googlar dama så snart som mogeleg og definitivt før eg treff ho. Anonymkode: e2047...3b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #4 Del Skrevet 14. januar 2019 Ja definitivt grundig dektektivarbeid. Prøver å finne ut mest mulig om han før jeg evt går med på å møte han. Hvis jeg har noen felles kjente spør jeg også dem. Hvis jeg kan unngå idioter gjør jeg helst det. finner jeg ikke noe,så gir jeg dem gjerne en sjanse. er kvinne. Anonymkode: 18372...912 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 14. januar 2019 #5 Del Skrevet 14. januar 2019 Nei. Liker å la folk fortelle ting selv, i eget tempo. Synes det er ubehagelig å tenke på at folk skal drive og søke etter informasjon om meg, også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #6 Del Skrevet 14. januar 2019 Ja. Sjekker spesielt om daten er felles venn med noen av brødrene mine... Anonymkode: 1350a...936 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig fyr Skrevet 14. januar 2019 #7 Del Skrevet 14. januar 2019 Nei, av flere grunner. 1. Googler du noen og du får frem et resultat fra 2015 så er det en stor sjanse for at vedkommende ikke er samme person lenger. De fleste vokser med alderen. Så hvem er du til å nekte de evnen til å forandre seg? 2. Googler du noen lar du ikke tvilen komme de til gode. Hvorfor skal du google noen, med mindre du virkelig tror at du vil oppdage at vedkommende er en seriemorder og at googlingen din reddet nettopp livet ditt. 3. Er det ikke veldig creepy/stalker å google folk i 2019? 4. Hvis jeg først skal på date med noen, så ønsker jeg ikke at noe skal ødelegge sommerfuglene i magen. Jeg stoler såpass på min vurderingsevne at hvis jeg drar på date med noen som er klin kokos så vil jeg oppdage det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #8 Del Skrevet 14. januar 2019 Ja, hvis jeg skal møte en helt fremmed mann gjør jeg det. (At det skal "drepe" sommerfugler i magen er ganske absurd. Det er dessuten sjelden det er så mye info ute). Anonymkode: 611f1...9d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. januar 2019 #9 Del Skrevet 14. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Lurer på hva de fleste her inne gjør før date nummer 1. La oss si at du ikke kjenner personen fra før jeg har møttes gjennom app/nett dating. Bruker dere google for å finne flere bilder av personen, evt info om hva personen driver med til vanlig? Skriv gjerne om du er kvinne eller mann når du svarer. Anonymkode: 78fdd...c09 Jepp. Googler de fleste jeg tror jeg kommer til å bli bedre kjent med. Googler også alt jeg skal kjøpe som koster litt, bedrifter jeg eventuelt skal bruke til diverse osv. Kvinne, godt voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig fyr Skrevet 14. januar 2019 #10 Del Skrevet 14. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, hvis jeg skal møte en helt fremmed mann gjør jeg det. (At det skal "drepe" sommerfugler i magen er ganske absurd. Det er dessuten sjelden det er så mye info ute). Anonymkode: 611f1...9d2 Hvordan møter du disse "helt fremmede", loddtrekning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 14. januar 2019 #11 Del Skrevet 14. januar 2019 Jeg Googler alt, alltid. Jeg Googler maten på butikken. Jeg Googler bikkja til naboen om den ser rart på meg. Et googlesøk på en date forteller deg veldig mye. Nok til å vite om du har en særing på hendene lenge før du faktisk treffer vedkommende. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje91 Skrevet 14. januar 2019 #12 Del Skrevet 14. januar 2019 Nei, men snakker mye sammen før første møtet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #13 Del Skrevet 14. januar 2019 Jeg har googlet meg selv, og slettet så mye som mulig av oppføringer 😜 så detektivarbeid på meg skal godt gjøres. Anonymkode: f582c...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magikeren Skrevet 14. januar 2019 #14 Del Skrevet 14. januar 2019 Hadde gjort det om jeg skulle på date, får ganske godt inntrykk av sinnstilstanden til vedkommende basert på bilder, noe som sier noe om hvordan personen er. Skal sies at jeg ikke finnes på sosiale medier e.l, så vedkommende hadde ikke kunnet googlet meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #15 Del Skrevet 14. januar 2019 1 minutt siden, magikeren skrev: Hadde gjort det om jeg skulle på date, får ganske godt inntrykk av sinnstilstanden til vedkommende basert på bilder, noe som sier noe om hvordan personen er. Skal sies at jeg ikke finnes på sosiale medier e.l, så vedkommende hadde ikke kunnet googlet meg. Det i seg selv, at du ikke fins noe sted, kan være mistenkelig. Anonymkode: 2db08...b9b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magikeren Skrevet 14. januar 2019 #16 Del Skrevet 14. januar 2019 Just now, AnonymBruker said: Det i seg selv, at du ikke fins noe sted, kan være mistenkelig. Anonymkode: 2db08...b9b Jo, jeg driver med ganske skumle og lugubre aktiviteter på fritiden. For eksempel kan jeg finne på å lage julelenker! Hvilken gal person bedriver slikt i januar, tenker du kanskje? Jo, den verste type sort menneske, sier jeg. Hihi, skal det være rød, på rød, på svart, eller kanskje rød, på svart, på grønn? Hvem vet hva et sykt sinn kan finne på? 👺 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #17 Del Skrevet 14. januar 2019 2 minutter siden, magikeren said: Jo, jeg driver med ganske skumle og lugubre aktiviteter på fritiden. 9 minutter siden, magikeren said: Hadde gjort det om jeg skulle på date, får ganske godt inntrykk av sinnstilstanden til vedkommende basert på bilder, noe som sier noe om hvordan personen er. Enig. Noen mennesker har øynene til en løgner. Anonymkode: 1baf4...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #18 Del Skrevet 14. januar 2019 Nei, men det hender jeg søker dem opp på facebook bare for å se at det er samme person. Gidder ikke google og grave. Det er bare rart. Kvinne 24 Anonymkode: 62afa...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 14. januar 2019 #19 Del Skrevet 14. januar 2019 28 minutter siden, Arcturus skrev: Jeg Googler alt, alltid. Jeg Googler maten på butikken. Jeg Googler bikkja til naboen om den ser rart på meg. Et googlesøk på en date forteller deg veldig mye. Nok til å vite om du har en særing på hendene lenge før du faktisk treffer vedkommende. 👆 Jeg googler alt og alle. Det er interessant å se hva slags spor folk legger igjen etter seg. Mange deler vettlaust mye. (Jeg dater forresten ikke.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 14. januar 2019 #20 Del Skrevet 14. januar 2019 Sjekker Facebook i det minste.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå