Gå til innhold

Når tenåringen uttrykker misnøye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier eller gjør man når tenåringen uttrykker at de syntes far velger kjæresten sin foran dem?

Far «benekter» når tenåringen tar det opp med han selv.. lover bot og bedring, men vi vet alle at det kommer aldri til å skje.

Tenåringen uttrykker at han opplever at far ikke «er tilstede» selv når han er til stede, da er han i telefon med kjæresten hele tiden og ikke tilgjengelig for barna, helgene de har hos far tilbringer de med henne og hennes barn.

Ser dette godt vi også da eldste egentlig bor hos far men i realiteten oppholder seg hos kjæresten sin og hennes mor, uke som helg både natt og dag. (16 åring)

Fatter og begriper ikke den prioriteringen jeg.. han har bodd vekke stort sett hele tiden etter skilsmisse og er på partner nr x antall siden da.

aldri har ungene stått i fokus, kun han selv.

Vet det ikke finnes noe å gjøre med det, og det nytter ikke snakke med ham for han bare benekter.. 

Gudene skal vite jeg får vondt av barna mine.

Anonymkode: 548ed...fb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor kan ikke den eldste bo hos deg?

Anonymkode: 07019...472

• Liker 2
Skrevet

Det høres nøyaktig ut som min egen far! Nå er det payback time siden det nå er han som trenger oppmerksomhet

Anonymkode: 6c7a0...3b6

• Liker 1
Skrevet
På 14.1.2019 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor kan ikke den eldste bo hos deg?

Anonymkode: 07019...472

Fordi han er 16 år og gammel nok til å bestemme det selv ;) han har bodd her på fulltid i mange år og frem til nå før jul men her er det strengere regler og han har det ikke like fritt, dessuten bor vi ikke midt i byen slik far gjør :) 

naturlig nok velger en 16 åring hjemmet med minst regler.

den yngre som uttrykker misnøye bor her men har samvær med far annenhver helg og det er denne tiden han mener dar skal prioritere dem og ikke kjæresten.

Anonymkode: 548ed...fb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...