AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Men møtte ikke opp. Glemte det helt. Hva skjer nå? Jeg er kvinne og 25 år, så jeg er jo ikke vernepliktig? Har ingen interesse av å være i militæret og søkte på forsvaret på impuls uten å egentlig mene det. Jeg er 99 % sikker på at jeg uansett ikke ville vært tjenestedyktig. Anonymkode: 13ce9...4ad
Elán Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 Jeg ville ringt og forklart at det ble glemt av og spørre hva som skjer videre. 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #3 Skrevet 14. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men møtte ikke opp. Glemte det helt. Hva skjer nå? Jeg er kvinne og 25 år, så jeg er jo ikke vernepliktig? Har ingen interesse av å være i militæret og søkte på forsvaret på impuls uten å egentlig mene det. Jeg er 99 % sikker på at jeg uansett ikke ville vært tjenestedyktig. Anonymkode: 13ce9...4ad Kvinner og menn født 1997 eller senere er vernepliktige fra 19 til 44 år. Men du er vel født tidligere? Så da er du egentlig ikke vernepliktig, da må det nok være frivillig fra din side. Ring dem du, det er nok lurt å gjøre uansett. Da gir du også et bedre inntrykk. Bedre med folk som sier i fra 🙂 Også bør du ikke søke på ting senere, om det ikke er noe du mener. For de på den andre siden mener det, og bruker tid på deg 😉 Anonymkode: 6db61...f15 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #4 Skrevet 14. januar 2019 Slikt hadde vært straffbart før i tiden, din MILITÆRNEKTER! Anonymkode: cbfb6...c10
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 Takk for svar folkens! Får se om jeg får noen ny innkalling, eller om de bare ikke bryr seg. Det er jo fortsatt straffbart hvis man er vernepliktig, men jeg fant ingen info om de som ikke er vernepliktige. Jeg er jo jente født i 93. Anonymkode: 13ce9...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå