Gå til innhold

9 år og kviser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 9 år har begynt å få kviser. Er ikke dette veldig tidlig? Andre som har gutter som fikk dette tidlig? Har tenkt at det var et par år igjen til puberteten kom til å vise seg skikkelig, enda...

Anonymkode: a17ce...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De begynner å få hormon endringer hele tiden.  Må ikke være full pubertet enda, bare at han reagerer på de små endringer som kommer.  Mine fikk kviser rundt 9-10, men de gikk fort bort igjen. Nå er han 13 og har en liten bart lol (men ingen kviser).  Kan også ha litt med hygiene å gjøre da ja fant ut at jeg måte mase mye mer når de endelig var gammel nok å bestemme seg for å dusje enn når jeg bare fortalt de at nå er det tid for å dusje.  Så...passe på han vaske ansiktet godt når han vasker seg. 

Anonymkode: e4ca2...8ea

Skrevet

Er barna store for alderen, og kanskje litt overvektig også, så har de lett for å gå tidligere inn i puberteten. Jeg har to gutter på 13 1/2 og 11 1/2. Han på 11 er lang for alderen (skjønt tynn som ei flis), har nådd igjen broren. Og nå går de samtidig inn i puberteten. Plutselig svettelukt og antydning til kviser hos begge ja...

Anonymkode: c9b86...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...