AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Dere som har gått på loette, har dere merket noen endringer i forhold til sexlyst, tørr/fuktig skjede eller lignende? Vurderer å prøve dette merket da jeg blir tørr som en ørken av spiralen og får så mye kviser.... men er usikker på hvordan sexlivet mitt kommer til å bli.. Anonymkode: 2a984...7dc
bib_84 Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 For min del så gjør all hormonprevensjon at jeg mister sexlysten. Det er jo ikke sånn til alle, men be om en p-pille som ikke hindrer eggløsning, da er vel sjansen for å miste sexlysten litt mindre. Jeg er veldig fornøyd med GyneFix kobberspiral.
Thjelp Skrevet 14. januar 2019 #3 Skrevet 14. januar 2019 Har gått på Loette i over et år og har ikke merket noe forskjell på sexlysten og heller ikke noe forskjell «der nede».
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 8 timer siden, bib_84 skrev: For min del så gjør all hormonprevensjon at jeg mister sexlysten. Det er jo ikke sånn til alle, men be om en p-pille som ikke hindrer eggløsning, da er vel sjansen for å miste sexlysten litt mindre. Jeg er veldig fornøyd med GyneFix kobberspiral. Har hatt veldig lyst på kobberspiral.. problemet mitt er at jeg har ekstreme blødninger i utgangspunktet.. sannsynligvis kan det ikke bli verre, men jeg orker ikke å prøve. Anonymkode: 2a984...7dc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 7 timer siden, Thjelp skrev: Har gått på Loette i over et år og har ikke merket noe forskjell på sexlysten og heller ikke noe forskjell «der nede». Takk Anonymkode: 2a984...7dc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 Jeg mistet all lyst på sex da jeg gikk på Loette, så man kan i hvertfall si det er et sikkert prevensjonsmiddel😊 Anonymkode: 9d574...19a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #7 Skrevet 15. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mistet all lyst på sex da jeg gikk på Loette, så man kan i hvertfall si det er et sikkert prevensjonsmiddel😊 Anonymkode: 9d574...19a Haha 😂 Liten sjanse for graviditet då ja 😛 Anonymkode: 2a984...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå