Gå til innhold

Loette, Påvirket sexlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har gått på loette, har dere merket noen endringer i forhold til sexlyst, tørr/fuktig skjede eller lignende? 

Vurderer å prøve dette merket da jeg blir tørr som en ørken av spiralen og får så mye kviser.... men er usikker på hvordan sexlivet mitt kommer til å bli.. :)

Anonymkode: 2a984...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del så gjør all hormonprevensjon at jeg mister sexlysten. Det er jo ikke sånn til alle, men be om en p-pille som ikke hindrer eggløsning, da er vel sjansen for å miste sexlysten litt mindre. Jeg er veldig fornøyd med GyneFix kobberspiral.

Skrevet

Har gått på Loette i over et år og har ikke merket noe forskjell på sexlysten og heller ikke noe forskjell «der nede». 

Skrevet
8 timer siden, bib_84 skrev:

For min del så gjør all hormonprevensjon at jeg mister sexlysten. Det er jo ikke sånn til alle, men be om en p-pille som ikke hindrer eggløsning, da er vel sjansen for å miste sexlysten litt mindre. Jeg er veldig fornøyd med GyneFix kobberspiral.

Har hatt veldig lyst på kobberspiral.. problemet mitt er at jeg har ekstreme blødninger i utgangspunktet.. sannsynligvis kan det ikke bli verre, men jeg orker ikke å prøve. 

Skrevet
7 timer siden, Thjelp skrev:

Har gått på Loette i over et år og har ikke merket noe forskjell på sexlysten og heller ikke noe forskjell «der nede». 

Takk :)

Skrevet

Jeg mistet all lyst på sex da jeg gikk på Loette, så man kan i hvertfall si det er et sikkert prevensjonsmiddel😊

Anonymkode: 9d574...19a

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistet all lyst på sex da jeg gikk på Loette, så man kan i hvertfall si det er et sikkert prevensjonsmiddel😊

Anonymkode: 9d574...19a

Haha 😂 Liten sjanse for graviditet då ja 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...