Gå til innhold

Bruk av dildo... godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du bruker en vanlig dildo uten vibrering når du er kåt,synes du da det er godt og at det gir deg noe?  Jeg føler nærmest ingenting av en dildo, og det er på grensa til ubehagelig 😕 

Anonymkode: 513bb...ab4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du bruker en vanlig dildo uten vibrering når du er kåt,synes du da det er godt og at det gir deg noe?  Jeg føler nærmest ingenting av en dildo, og det er på grensa til ubehagelig 😕 

Anonymkode: 513bb...ab4

Føler det samme som deg. 

Anonymkode: 922fd...528

Skrevet

Nei... sjølv ikkje med mykje glidemiddel. Gir meg ingenting. Synes dildo og vibrator er oppskrytt. Men gpunktsvibrator, klitrosvibrator og vibrerende butplug er godt :)

Anonymkode: 2d46a...afd

Skrevet

Både dildo og vibrator i alle varianter er oppskrytt. Gir meg ingenting. For meg er det kun et par fingre på klitten som duger når jeg skal onanere. Men da kommer jeg på under et minutt. 

Anonymkode: de1cb...8ab

• Liker 2
Skrevet

Nei, dildo har aldri gitt meg noenting heller.

Jeg har en med vibrasjon for g-punktet, så den hender det at jeg bruker, men kun sammen med klitorisvibrator i tillegg. 

Dildo å dytte inn og ut gir jeg absolutt ingenting. Hvis jeg skrur av penisvibratoren og bruker den bare som dildo inn og ut så er det nesten bare irriterende.

Penis inn og ut er bare godt når den sitter på en mann som da blir en del av hele opplevelsen. 

Anonymkode: e3dc5...e2b

Skrevet

Hvis jeg bruker dildo på meg selv gir det meg absolutt ingenting.

Kan dog komme på et blunk når mannen bruker dildo på meg, men det handler mer om settingen da jeg som regel er bundet fast og at han greier å treffe akkurat riktig ;) 

Anonymkode: 57dbc...8fd

• Liker 1
Skrevet

Ja, bruker jeg dildo treffer den g punktet og da kommer jeg fort 👌🏻 Folk er forskjellige, vi oppnår orgasme forskjellig.

Anonymkode: 44d55...43b

• Liker 3
Skrevet (endret)
5 hours ago, AnonymBruker said:

Kan dog komme på et blunk når mannen bruker dildo på meg, men det handler mer om settingen da jeg som regel er bundet fast og at han greier å treffe akkurat riktig ;) 

Anonymkode: 57dbc...8fd

Kommer du lettere med dildo, enn om mannen knuller deg? Forutsetter da selvsagt samme setting og tenning. Min kvinnelige partner kommer ikke med kun dildo, men med Womanizer eller vibrator blir orgasmen mye kraftigere når vi bruker en dildo i tillegg. 

Endret av Resignert
Skrevet

Dildo gir meg ingenting og har ikke brukt det på årevis. Her brukes det vibrator og fingre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...