Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #21 Skrevet 12. april 2005 Nope! Men de som etterlyste den trodde det så det var bare skrevet for morro skyld. I alledager for en diskusjon rundt en enkel oppskrift da Jeg la den ut for å være hyggelig, med de som ønsket å vite oppskriften. Panne/takke....velg hva dere vil, men ikke vær så høytidelige da i mitt fylke er jo svela guddommelig Dette er alvorlige saker .....Man kødder ikke med svela. Hverken når det geder stekemetoder eler hvor den kommer fra.
Ionaa Skrevet 12. april 2005 Forfatter #22 Skrevet 12. april 2005 i mitt fylke er jo svela guddommelig Dette er alvorlige saker .....Man kødder ikke med svela. Hverken når det geder stekemetoder eler hvor den kommer fra. I know! Og aldri i verden om jeg våger meg på å skrive inn oppskrift på ball/komler/komper/raspeball (og gudene veit hvor mange navn det er på de). Det var jo storkrangling på folkehøgskolen den ene gangen de vågde å servere det
ashera Skrevet 13. april 2005 #23 Skrevet 13. april 2005 Steikande de mann! Jeg steker svele på teflonpanne, jeg da, og det funker fint. Selv om takke selvsagt er mer praktisk.
Gjest Lillemusmei Skrevet 20. juni 2008 #24 Skrevet 20. juni 2008 Hei, Sveler er godt med det meste, mitt favorittpålegg er lys sirup ohhhlala Ellers er smør og sukker, syltetøy og rømme, brunost heller ikke å forakte. Steike ute i fonværet så er du garantert godt naboskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå