AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Hei! i en uke har jeg kjent på en merkelig kvalme jeg ikke var kjent på før(aldri vært gravid tidligere).. jeg er nå 4 dager over ikm, og er litt spent. vanligvis pleier jeg å ha vondt i magen fra eggløsning til mens, og helt syke humørsvingninger. Jeg pleier å spise alt jeg finner og gå opp veldig mye(2-4kg) dagene før mensen(i væske).. denne måneden har jeg ikke kjent noen ting. jeg har ikke ømme bryster, har gått ned en kg, ingen humørsvingninger.. altså ingen tegn på PMS, og jeg pleier å ha VELDIG tydelige tegn på at mensen skal komme. jeg har også iherdig mye utflod, må bytte truse flere ganger om dagen for det kommer så mye.. MEN vi hadde ikke sex på selve eggløsningsdagen siden han var på jobbreise(som var en uke for sen) noen som har vært i samme greia? Noen som er litt mer kjent med dette enn jeg er? Haha Anonymkode: ff648...ca9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 Jeg vil egentlig tenke at du har hatt forsinket eggløsning.. Anonymkode: 2f73f...b5b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #3 Skrevet 14. januar 2019 Høres ut som du er gravid, merkelig at du fikk negativ test. Prøv og test igjen? Anonymkode: 42ca4...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå