Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To av mine tidligere venner har jeg mer og mer sklidd fra. Vi var sammen hele tiden før, og de har nesten vært som familie da jeg har kjent de såpass lenge. I det siste har de tatt mer avstand. Før jul møtte jeg de og fortalte jeg skulle bli tante. De snakket i munnen min og jeg vet ikke om de engang brydde seg eller oppfattet hva jeg sa. Idag var hun ene på besøk, og spurte om jeg hadde flyttet inn med kjæresten eller om jeg fortsatt bor der jeg bor.. Hun lurte på hvem av mine søsken som hadde fått baby, selv om jeg sa det når vi møttes sist.. Bare kjente på hvor fremmed de plutselig er blitt. Bekjente. 

Sorg, på en måte.. 

Anonymkode: 2689d...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får litt kjærlighetssorg når man mister venner 

• Liker 5
Gjest secretidentity
Skrevet

Har skjedd meg stadig vekk og sitter igjen med ingen. :(

Skrevet
21 minutter siden, secretidentity skrev:

Samme her 😭

Anonymkode: 9fde9...af9

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, secretidentity skrev:

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her 😭

Samme her 😭 helt venneløs. Gjør forferdelig vondt 💔

Anonymkode: 1458d...0a4

• Liker 2
Gjest secretidentity
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skjønner jeg  godt hvordan det er. Å sitte hjemme og ikke ha noen å gå til eller å ringe til. Har ikke hatt venner på 7-8 år. Vanskelig å finne noen også. :( Vet hvor vondt det gjør.

Skrevet
46 minutter siden, BlackCloud skrev:

Man får litt kjærlighetssorg når man mister venner 

Vil vel ikke si "mistet" men ender opp å føle meg mer ensom når jeg har møtt de. Så ser hvor det bærer. På tide med nye venner😊 er heldigvis venn med kjæresten da😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil vel ikke si "mistet" men ender opp å føle meg mer ensom når jeg har møtt de. Så ser hvor det bærer. På tide med nye venner😊 er heldigvis venn med kjæresten da😂

Mange får det. Jeg får en slags kjærlighetssorg når jeg mister venner, og tenker på det ofte. Tenker på barndomsvennene mine hele tiden. Men er litt melankolsk. 

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😭❤️ 

17 minutter siden, secretidentity skrev:

Det skjønner jeg  godt hvordan det er. Å sitte hjemme og ikke ha noen å gå til eller å ringe til. Har ikke hatt venner på 7-8 år. Vanskelig å finne noen også. :( Vet hvor vondt det gjør.

Ja det er det. Vanskelig å finne noen enda man prøver. Det er så vondt å bli ignorert eller dolket. Eller de som sier ring meg om det er noe eller at de er så glade i deg, når det kommer til stykket gir de f og eller er ufine 😭

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen god følelse å føle seg ensom og fremmed blant sine venner.

Gjest secretidentity
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

😭❤️ 

Ja det er det. Vanskelig å finne noen enda man prøver. Det er så vondt å bli ignorert eller dolket. Eller de som sier ring meg om det er noe eller at de er så glade i deg, når det kommer til stykket gir de f og eller er ufine 😭

Det er ingen god følelse å føle seg ensom og fremmed blant sine venner.

Helt enig. Har opplevd å bli dolket og ignorert. Det gjør det enda vanskeligere å finne venner, for tilliten min til andre er ikke så stor. Man er mer på "vakt". Har ikke lenger venner, og synes det er vanskelig å finne seg nye i voksen alder.

Skrevet

Uff, ja. Det gjør skikkelig vondt :(

Anonymkode: 221df...4f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...