Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen butikker i Oslo som selger bukser med korte ben? Helst i sentrum.

Jeg er også på utkikk etter et par pene olabukser, jeg skal ha høyde 29 eller 30, og når jeg var rundt i butikker og tittet idag, så begynte veldig mange av olabuksene på lengde 32. Det blir alt for langt!

Noen som har noen ideer om hva slags olabukser jeg bør velge hvis jeg vil markere rumpa mi bedre? Prøvde et par på idag, og baken syntes ikke.

Rumpa er ganske liten, så det ble for mye stoff under rumpa. Det så rett og slett ikke noe pent ut.

Dette er et problem jeg har på vanlige bukser også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dra på utkikk etter bukser idag igjen, men jeg hater å gå fra butikk til butikk. Prøver en haug med bukser og finner sjelden noe som passer.

Når jeg blir rik og berømt, skal jeg få ordnet meg skreddersydde bukser. *drømme*

Gjest Gjesta
Skrevet

Prøv merker som Lee, Levi's og Diesel. De har i hvertfall ulike lengder på jeansene, som ikke så mange tilbyr.

Skrevet

Levi's og Wrangler har 30"s ben.

Piglet

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Legger ikke butikkene opp buksene gratis, da?

Skrevet
Legger ikke butikkene opp buksene gratis' date=' da?[/quote']

Jo, men som en som må legge eller brette opp buksene så er min erfaring at det ikke blir veldig pent!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jo, men som en som må legge eller brette opp buksene så er min erfaring at det ikke blir veldig pent!

Hvis de har en bra skredder, kan de bruke den opprinnelige kanten på jeansene, slik at du knapt ser at den er blitt tilpasset. Det fikk en venninne av meg gjort. De klipper av kanten, tar bort det overflødige, og syr kanten på igjen, helt inntil den opprinnelige sømmen. Det blir så godt som usynlig.

Skrevet

Der ser du, godt tips igjen!!

Hvor da?

Gjest Gjesta
Skrevet

Hun fikk det gjort der hun kjøpte buksa (en litt finere klesbutikk her i byen), ellers er jeg tom for tips. Men jeg kan bekrefte at det ser bra ut! :) Jeg ville nok tatt buksa egenhendig til skredderen, og forklart framgangsmåten.

Skrevet

Vil du si navnet på butikken eller kan jeg sende deg en PM?

Beklager dersom jeg ødelegger tråden, ble litt ivrig.

Skrevet

Legger butikkene opp buksene gratis? Hvilke da?

De butikkene som jeg har vært hos som har lagt opp buksene for meg har tatt 100-150 kroner for det.

Trodde det kun var fiiinere butikker som gjorde sånt gratis jeg, hvor buksene allerede koster over 1000-lappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...