AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Hei, er det noen som vet dersom jeg er inne på en annen person sin spilleliste på Spotify, vil vedkommende da vite at jeg spiller og eventuelt legger til vedkommendes låter til min egen spilleliste? Kan man blokkere bestemte brukere på Spotify eller hindre andre i å finne navnet sitt og spillelistene sine? Anonymkode: 27bbb...ba3
Gjest COSL Innovator Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 De finner ut om du har kopiert lister. Flere har kopiert noen av mine og da fikk jeg melding om det. Om du kan blokkere noen vet jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 2 minutter siden, COSL Innovator skrev: De finner ut om du har kopiert lister. Flere har kopiert noen av mine og da fikk jeg melding om det. Om du kan blokkere noen vet jeg ikke Tusen takk for svar! Vet du om det kun gjelder spillelister eller gjelder det enkelt sanger også? Jeg plukker litt her og der, men tar ikke hele lister. TS Anonymkode: 27bbb...ba3
Gjest COSL Innovator Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Vet du om det kun gjelder spillelister eller gjelder det enkelt sanger også? Jeg plukker litt her og der, men tar ikke hele lister. TS Anonymkode: 27bbb...ba3 Jeg fikk melding på begge deler. Vsr faktisk litt morsomt for de som kopierte visste det ikke selv.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 14 minutter siden, COSL Innovator skrev: Jeg fikk melding på begge deler. Vsr faktisk litt morsomt for de som kopierte visste det ikke selv. Ok. Hvor får du melding da? På mailen som er knyttet til Spotify, eller på Spotify? Tusen takk for svar😊 Anonymkode: 27bbb...ba3
Gjest COSL Innovator Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 Jeg trur det var på Mail, husker ikke helt.
missy_miss Skrevet 14. april 2019 #7 Skrevet 14. april 2019 Noen som vet om jeg kan sperre spillelistene mine for andre?
Rumle Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 Jeg tror spillelistene er private med mindre du forandrer det selv ved å klikke på den menyen oppe på høyre side ved hver liste og velger "make public".
missy_miss Skrevet 14. april 2019 #9 Skrevet 14. april 2019 Hadde visst et par stk public, men fikk endret det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå