Gjest Aelin Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Noen som har sett denne? virker veldig lovende sålangt, men er redd den blir en ny LOST?
visp Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Jeg har sett og idèen er bra nok den, men alt blir så veldig "perfekt" og det ødelegger mye for meg. Litt for sukkersøtt forhold mellom alle og enhver. Da klarer jeg ikke helt å kjøpe det. Eller jeg sitter og irriterer meg over det. 1
Wonders Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Kul serie, men det å sitte å vente hver uke på ny episode blir som å gå tilbake til 1990-tallet. Nei takk.
Elaine Marley Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Jeg begynte på den, men jeg synes ikke at det blir troverdig for min del. Jeg er heller ikke imponert over skuespillerprestasjonene og blir litt irritert av det.
Ariana807 Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 Tror ikke jeg har sett alle episodene enda (den tok jo selv og en pause tror jeg), men vedlig interessant! Skal definetivt finne tilbake til den, men fant frem til noen andre serier som jeg også må se på. Og siden jeg allerede er midt i en pause kan jeg vente til alle episodene er kommet ut før jeg fortsetter. Men utrolig spennende serie, som jeg anbefaler! 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 Helt greit tidsfordriv. Artig plott. Men liker ikke den mannlige hovedpersonen. Anonymkode: 5fb3f...428
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 Shit for en dårlig serie 😂 jeg klarer ikke å la vær å se, men den scena med Mick og Zeke når de får et call med stjernehimmelen - er det mulig å ha dårlig kvalitet? Ser ut som det ble laget i 1970. Samme med den der ulven. Er effektene laget av folk som har utplassering i en animasjonsbedrift? 😂 Anonymkode: e793f...7f5 1
Gjest thejohan Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Shit for en dårlig serie 😂 jeg klarer ikke å la vær å se, men den scena med Mick og Zeke når de får et call med stjernehimmelen - er det mulig å ha dårlig kvalitet? Ser ut som det ble laget i 1970. Samme med den der ulven. Er effektene laget av folk som har utplassering i en animasjonsbedrift? 😂 Anonymkode: e793f...7f5 Enig! Syns den begynte så bra!
Isild Skrevet 6. februar 2019 #9 Skrevet 6. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Shit for en dårlig serie 😂 jeg klarer ikke å la vær å se, men den scena med Mick og Zeke når de får et call med stjernehimmelen - er det mulig å ha dårlig kvalitet? Ser ut som det ble laget i 1970. Samme med den der ulven. Er effektene laget av folk som har utplassering i en animasjonsbedrift? 😂 Anonymkode: e793f...7f5 Jeg datt av når ulven dukket opp, hehe. Begynte å le litt jeg..
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #10 Skrevet 6. februar 2019 Den begynte så bra, men kokte bort i kjedelig tull. Anonymkode: 14776...db6
skruf Skrevet 6. februar 2019 #11 Skrevet 6. februar 2019 Jeg likte de første episodene, men så ramlet jeg helt av og har ikke sett de siste
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #12 Skrevet 22. februar 2019 Synes det var bra jeg. Har sett alle episodene nå. Spesialeffektene var tullete, men synes historien var interessant nok til å følge med videre. Anonymkode: 8fef8...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå