Gå til innhold

Manifest HBO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne?

virker veldig lovende sålangt, men er redd den blir en ny LOST? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett og idèen er bra nok den, men alt blir så veldig "perfekt" og det ødelegger mye for meg. Litt for sukkersøtt forhold mellom alle og enhver. Da klarer jeg ikke helt å kjøpe det. Eller jeg sitter og irriterer meg over det.

• Liker 1
Skrevet

Kul serie, men det å sitte å vente hver uke på ny episode blir som å gå tilbake til 1990-tallet. Nei takk. 

Skrevet

Jeg begynte på den, men jeg synes ikke at det blir troverdig for min del.

Jeg er heller ikke imponert over skuespillerprestasjonene og blir litt irritert av det.

Skrevet

Tror ikke jeg har sett alle episodene enda (den tok jo selv og en pause tror jeg), men vedlig interessant! Skal definetivt finne tilbake til den, men fant frem til noen andre serier som jeg også må se på. Og siden jeg allerede er midt i en pause kan jeg vente til alle episodene er kommet ut før jeg fortsetter. 

Men utrolig spennende serie, som jeg anbefaler! :) 

• Liker 1
Skrevet

Helt greit tidsfordriv. Artig plott. Men liker ikke den mannlige hovedpersonen. 

Anonymkode: 5fb3f...428

• 4 uker senere...
Skrevet

Shit for en dårlig serie 😂 jeg klarer ikke å la vær å se, men den scena med Mick og Zeke når de får et call med stjernehimmelen - er det mulig å ha dårlig kvalitet? Ser ut som det ble laget i 1970. Samme med den der ulven. Er effektene laget av folk som har utplassering i en animasjonsbedrift? 😂

Anonymkode: e793f...7f5

• Liker 1
Gjest thejohan
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shit for en dårlig serie 😂 jeg klarer ikke å la vær å se, men den scena med Mick og Zeke når de får et call med stjernehimmelen - er det mulig å ha dårlig kvalitet? Ser ut som det ble laget i 1970. Samme med den der ulven. Er effektene laget av folk som har utplassering i en animasjonsbedrift? 😂

Enig! Syns den begynte så bra! 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg datt av når ulven dukket opp, hehe. Begynte å le litt jeg.. 

Skrevet

Den begynte så bra, men kokte bort i kjedelig tull. 

Anonymkode: 14776...db6

Skrevet

Jeg likte de første episodene, men så ramlet jeg helt av og har ikke sett de siste 

• 3 uker senere...
Skrevet

Synes det var bra jeg. Har sett alle episodene nå. Spesialeffektene var tullete, men synes historien var interessant nok til å følge med videre. 

Anonymkode: 8fef8...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...