AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Noen ganger lurer jeg på om jeg burde gå til spesialist når det gjelder enkelte ting, så jeg har slått sammen alt til ett innlegg og spør om flere ting her. Kviser - har fått en del kviser på haka, og har litt urenheter i panna og på nesa. Har prøvd litt forskjellige hudpleieprodukter, men bør jeg gå til hudpleier, hudlege, lege eller fikse det selv? Det er ikke skikkelig akne, tror jeg. Dessuten har jeg ganske røde kinn. Aner ikke hva slags hudtype jeg har. Føtter - jeg har ganske tørre hæler og får sprekker. Jeg filer og smører innimellom, og tar fotbad en gang i blant. Har også litt hard/tørr hud under stortåa. Bør jeg gå til fotpleie, eller bare bli flinkere med fotpleie selv? Hår - jeg har tørr hodebunn, får fort fett hår (vasker omtrent hver dag), har litt tørt/slitt/elektrisk innimellom. Har langt hår. Bør jeg forhøre meg med frisør, eller kan jeg eventuelt skaffe meg Define RÅ som visstnok skal funke? Takk for svar! Anonymkode: d962b...b24
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 Kvise: skift prevensjonsmiddel, kontakt eventuelt lege så du blir henvist til en hudlege. Dei beste produkta selges på resept, ikke hos hudpleiesalonger. føttene: det er normalt med hardere hud under føtta. Gode sko med innleggssåle er viktig. Fet fuktighetskrem. Ikke ta på sokker med en gang. Har hørt at å pusse føttene dine gjør huden hardere på sikt, fordi kroppen produserer ny og hardere hud som skal tåle den røffe behandlingen....? du vasker håret for ofte. Snakk med frisør, og slutt å være så stygg med håret og hodebunnen din. Anonymkode: 69352...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå