Gå til innhold

Kunne dere brukt Kari Traa Rose-genser på jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne brukt det, det er en annen på kontoret som ofte bruker en lignende. Ville nok ikke hatt den på om jeg hadde møter med andre etater eller folk "utenfra", men bare på kontoret og med tilfeldig besøkende ville det ikke vært noe problem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i mitt gamle liv. Nå prøver jeg å kle meg bedre. Jobber på barneskole.

Anonymkode: 320a7...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kleskode, så nei. Har sett programmerne bruke ullklær som er typisk hytte/casual, men ingen i andre stillinger. 

Anonymkode: 1071d...5f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gammel Kari Traa ullgenser jeg kun bruker på jobb. Har den da under uniformen. Brettet opp armene. 

Anonymkode: 15bbf...46d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jobber på barneskole og må ut i friminutter om vinteren og ellers ut på tur :) Men jeg kjøper de ikke åletrange da, liker å kjøpe en størrelse større så den ikke sitter klistra :) 

Anonymkode: 2249c...8c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gå ikke rundt i undertøy offentlig, og jeg skulle inderlig ønske at noen tok ansvar for å fortelle finansminsteren at det virkelig ikke er passende i hennes stilling heller. Jeg er glad for å bo i et samfunn hvor vi ikke er så opptatt av hva kvinnelige politikere kler seg i, men det hadde jo vært fint om de brydde seg en anelse selv...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har maaaange og bruker dem gjerne både hjemme, på butikken og på kafe. Og på jobb fordi jeg jobber hjemmefra :)

Syns det blir så teit å ikke kunne bruke det offentlig fordi det er "undertøy". Det ser ut som en vanlig genser, jeg går ikke rundt i bare BH og truse, liksom.

Anonymkode: 7319c...3cf

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hvordan det er verre å gå med denne toppen enn en hvilken som helst annnen tynn bomullsgenser. Det er forskjell på ULLUNDERTRØYE og UNDERTØY. En fin ulltrøye sammen med noen nøytrale bukser eller jeans ser jeg ikke noe II vegen med. Selvsagt bør en se an hvordan andre på jobb kler seg og om en skal være formell kledd så nei... Men tror nok mange fint kunne brukt en slik på jobb. Å gå i tights på jobb derimot... Tja, hvis jeg har hjemmekontor en dag så kanskje

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er den kari traa genseren mer "undertøy" enn en slik bluse feks? Førstnevnte dekker jo mer av kroppen enn denne?

322828-0014_01?$categorypage_LowQ$&fmt=w

Anonymkode: 1180e...77b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, akkurat den genseren hadde jeg nok ikke gått med siden jeg er gutt, men bruker ullgensere hele vinterhalvåret på jobb, ofte fra Devold, både enfargede og mønstrede. Jobber i barnehage, så ingen problem.

Anonymkode: 152dc...ae3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pierre Roberts tynne merinoullgensere er tydelgvis tenkt brukt som vanlig plagg og ikke som undertøy, selv om de er tynnere enn KT-genseren

Ullgenser_WC_65111_Black_2000x2000.jpg?s

Anonymkode: 1180e...77b

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent "kleskodemessig"; ja, absolutt.  Praktisk sett hadde det blitt altfor varmt for meg med sånt tøy på jobb.

Anonymkode: 3680d...c7a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten problem. Men hadde aldri gått i skjørt, pumps eller noe slikt.

Anonymkode: 99cbd...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jobber på lager og på vinteren blir det for kaldt med t-skjorter og tynn collegegenser, som er overdelene arbeidsgiver stiller til disposisjon. De fleste jeg jobber sammen med bruker ulltrøye som overdel kombinert med fleecejakke som tas av og på etter behov. 

Anonymkode: 5153a...d3b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på kommunalt kontor, og der hadde en slik topp vært helt innafor. Kommunen min er kjent for å tiltrekke seg friluftsmennesker pga naturen, og mange av mine kollegaer går utelukkende sporty kledd. 

Anonymkode: ce138...af4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte om DERE kunne brukt det på jobb, så svar for den jobben du har.

Anonymkode: 16630...216

Går da vel ikke i undertøy på jobb vel!!

Anonymkode: 6bdbb...396

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...