AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Hvordan skrur man av naturkatastrofer i dette spillet?? Jeg har en sønn som akkurat har grått seg i søvn fordi alt han har bygget opp i kveld plutselig ble oversvømt av lava og vannmasser... 😔 Anonymkode: a2d5b...7eb
Blue Berry Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Kan høre med sønnen min i morgen.. Han sover nå Han er skikkelig Minecraft-nørd haha 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 I følge min datter så kan man ikke gjøre så mye annet enn å velge at det ikke skal spre seg. Uansett så ville jeg vurdert mindre spilletid for det er ikke normalt å gråte seg i søvn pga. et spill. Anonymkode: e699a...31a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I følge min datter så kan man ikke gjøre så mye annet enn å velge at det ikke skal spre seg. Uansett så ville jeg vurdert mindre spilletid for det er ikke normalt å gråte seg i søvn pga. et spill. Anonymkode: e699a...31a Første gangen han har spilt det, han rakk å spille i 2 t før han skulle legge seg. Syns ikke det var så ille.. Han er 8 år. Jeg syns det var et fint spill uten vold og banneord 😆 Hvordan kan man velge at lavaen ikke sprer seg? Anonymkode: a2d5b...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 12 minutter siden, Absurdah skrev: Kan høre med sønnen min i morgen.. Han sover nå Han er skikkelig Minecraft-nørd haha Tusen takk. Vann og lava overalt Anonymkode: a2d5b...7eb
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Første gangen han har spilt det, han rakk å spille i 2 t før han skulle legge seg. Syns ikke det var så ille.. Han er 8 år. Jeg syns det var et fint spill uten vold og banneord 😆 Hvordan kan man velge at lavaen ikke sprer seg? Anonymkode: a2d5b...7eb Finnes under options i spillet. Du bør i alle fall ta en prat med han om at det er et spill og ikke verdens undergang, slike ting kan skje i spill. Anonymkode: e699a...31a 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 Han kan også stille inn slik at "brettene" er enkle og ikke inneholder så mye lava og vann. Anonymkode: e699a...31a 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: I følge min datter så kan man ikke gjøre så mye annet enn å velge at det ikke skal spre seg. Uansett så ville jeg vurdert mindre spilletid for det er ikke normalt å gråte seg i søvn pga. et spill. Anonymkode: e699a...31a Å jo da, det er helt normalt å bli lei seg over at noe man har brukt lang tid på å lage blir ødelagt. Anonymkode: 9ea6f...840 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #9 Skrevet 13. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes under options i spillet. Du bør i alle fall ta en prat med han om at det er et spill og ikke verdens undergang, slike ting kan skje i spill. Anonymkode: e699a...31a Nøyaktig hvor, under options? Hva heter alternativet? Han spiller på en modus som heter Kreativ: fredelig - tror jeg det var. Anonymkode: a2d5b...7eb
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #10 Skrevet 13. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes under options i spillet. Du bør i alle fall ta en prat med han om at det er et spill og ikke verdens undergang, slike ting kan skje i spill. Anonymkode: e699a...31a Det har jeg gjort, men det hjelper jo lite når han blir så lei seg. Når man er 8 år så er heldigvis hele hans verden så liten og trygg at den kan rase ganske mye når noe han har bygd opp i et spill blir ødelagt. Anonymkode: a2d5b...7eb
Kvartz Skrevet 13. januar 2019 #11 Skrevet 13. januar 2019 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nøyaktig hvor, under options? Hva heter alternativet? Han spiller på en modus som heter Kreativ: fredelig - tror jeg det var. Anonymkode: a2d5b...7eb Endret 13. januar 2019 av Kvartz
Kvartz Skrevet 13. januar 2019 #12 Skrevet 13. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nøyaktig hvor, under options? Hva heter alternativet? Han spiller på en modus som heter Kreativ: fredelig - tror jeg det var. Anonymkode: a2d5b...7eb Spiller han på pc, ps4, Xbox eller hva? Kan kanskje forklare fremgangsmåte til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #13 Skrevet 13. januar 2019 Akkurat nå, Kvartz skrev: Spiller han på pc, ps4, Xbox eller hva? Kan kanskje forklare fremgangsmåte til deg. Han spiller på Playstation 4 (derav tittelen på tråden 😬). Hvis du kan forklare fremgangsmåten så hadde jeg blitt kjempeglad! Anonymkode: a2d5b...7eb
Kvartz Skrevet 14. januar 2019 #14 Skrevet 14. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han spiller på Playstation 4 (derav tittelen på tråden 😬). Hvis du kan forklare fremgangsmåten så hadde jeg blitt kjempeglad! Anonymkode: a2d5b...7eb Gir deg et svar i morgen 1
Blue Berry Skrevet 14. januar 2019 #15 Skrevet 14. januar 2019 Han mener det er best å spille «fredelig» til han blir «bedre». Der er det ikke zombier etc. Han forklarer meg noe greier her, men må innrømme at det er for komplisert å skrive ned her hehe. Noe med å logge inn på nettleser 😄
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #16 Skrevet 14. januar 2019 3 timer siden, Absurdah skrev: Han mener det er best å spille «fredelig» til han blir «bedre». Der er det ikke zombier etc. Han forklarer meg noe greier her, men må innrømme at det er for komplisert å skrive ned her hehe. Noe med å logge inn på nettleser 😄 Han spiller allerede på fredelig 😑 Er ingen zombier der, men problemet er at det han bygger oversvømmes av lava og blir ødelagt. Graver han for langt ned da eller? Hvordan kan det stoppes? Anonymkode: a2d5b...7eb
Blue Berry Skrevet 14. januar 2019 #17 Skrevet 14. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han spiller allerede på fredelig 😑 Er ingen zombier der, men problemet er at det han bygger oversvømmes av lava og blir ødelagt. Graver han for langt ned da eller? Hvordan kan det stoppes? Anonymkode: a2d5b...7eb Han sier at han ikke skal grave så langt som ned til lavaen og mener det er grunnen til at det oversvømmes 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #18 Skrevet 14. januar 2019 Akkurat nå, Absurdah skrev: Han sier at han ikke skal grave så langt som ned til lavaen og mener det er grunnen til at det oversvømmes Tusen takk for hjelpen, da får han starte på nytt og ikke grave noe særlig nedover😊 Anonymkode: a2d5b...7eb
Blue Berry Skrevet 14. januar 2019 #19 Skrevet 14. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for hjelpen, da får han starte på nytt og ikke grave noe særlig nedover😊 Anonymkode: a2d5b...7eb Håper det hjelper 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå