Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Lurer på om noen andre har vært i lignende situasjon før eller har noen råd til meg?

Jeg har nå blitt sykemeldt ifra en 50 % stilling som jeg har vært i, i ca 1 mnd og har prøvetid på 6 mnd. Bakgrunnen for sykemeldingen er at jeg har i over 2 år kun jobbet ekstra vakter og hele tiden forsøkt fylle opp uken med det samt jobbet hardt for å søke på faste stillinger for å få en fast jobb. Jeg har slitt med migrene og har derfor litt spredt fravær som igjen sikkert gjør det vanskelig å få fast jobber på sykehjem og har vært slitsomt og holde på slik jeg har gjort. Har presset meg mye og samtidig har jeg mistrives i jobb mer og mer. Til slutt så det stopp og jeg ble sykemeldt pga depresjon da jeg gruer meg til jobb og dette har blitt altoppslukende og gått utover hverdagen. Skal nå i oppfølgingsmøte og er kjempe nervøs da legen har klart å skrevet i sykemeldingen at jeg mistrives og foreslår omplassering som tiltak. Noen som har råd til veien videre og hva man burde gjøre. 

Anonymkode: c0129...cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke trives i jobb så får du søke deg ny jobb. Å be om omplassering i prøvetiden er rett og slett frekt.

Anonymkode: 019ab...136

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...