AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Skal sende en jobbsøknad som jeg må sende med doc, pdf eller docx men får bare brukt fil som heter RTF på wordpad. Hvordan får jeg justert det? Har skrevet en cv på wordpad og må sende den med søknaden. Takker for all hjelp jeg kan få Anonymkode: 3d61b...c95
Gjest Optimo Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Prøv å skrive ut dokumentet. Det høres teit ut, men mange har en "skriver" som "skriver ut" til pdf. Se etter print to pdf blant printeralternativene.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 5 minutter siden, Guile skrev: Prøv å skrive ut dokumentet. Det høres teit ut, men mange har en "skriver" som "skriver ut" til pdf. Se etter print to pdf blant printeralternativene. Tusen takk for raskt svar. Jeg har ikke printer og kan kjennerelt ikke noe om data men har klart å sende en del jobbsøknader tidligere men da har aldri det med at jeg må bytte filer kommet. Anonymkode: 3d61b...c95
Gjest Optimo Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Nei, du trenger ikke printer. Hvis du finner print to pdf i menyen så "printer" du ut en pdf i stedet for et ark. Ellers kan du prøve tjenester som denne. Jeg går ikke god for den, men det er ikke rakettforskning så det burde funke. https://online2pdf.com/convert-rtf-to-pdf
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 12 minutter siden, Guile skrev: Prøv å skrive ut dokumentet. Det høres teit ut, men mange har en "skriver" som "skriver ut" til pdf. Se etter print to pdf blant printeralternativene. Får dette varselet i brunt over det blå øverst Anonymkode: 3d61b...c95
Vox_populi Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 (endret) (løsning er kommet før) Endret 13. januar 2019 av Vox_populi 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 45 minutter siden, Guile skrev: Nei, du trenger ikke printer. Hvis du finner print to pdf i menyen så "printer" du ut en pdf i stedet for et ark. Ellers kan du prøve tjenester som denne. Jeg går ikke god for den, men det er ikke rakettforskning så det burde funke. https://online2pdf.com/convert-rtf-to-pdf 40 minutter siden, QuestionEverything skrev: 40 minutter siden, Vox_populi skrev: (løsning er kommet før) Takk for svar alle sammen men får det enda ikke til. Får dra på navkontoret å få hjelp imorgen. Hva menes med å søke med informasjon fra in og Facebook? Anonymkode: 3d61b...c95
Vox_populi Skrevet 13. januar 2019 #9 Skrevet 13. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen men får det enda ikke til. Anonymkode: 3d61b...c95 Nei, du har fått løsningen: Lagre som XML (gul farge). Da lagres fila i docx-format.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå