AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Har dere noen gode tips for uønsket hårvekst på hals? Hårene er mørke og stivere enn andre hår. Ikke helt harde som skjegg. Anonymkode: 36656...8cd
Sokkar Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Siden du har mørke hår: laser eller voks. jeg har lyse hår, så laser fungerer ikke. Jeg bruker voks på barten og hudom-maske på kinna. Den er så sterk at den drar med en del dunhår 😁👌
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 12 timer siden, Sokkar skrev: Siden du har mørke hår: laser eller voks. jeg har lyse hår, så laser fungerer ikke. Jeg bruker voks på barten og hudom-maske på kinna. Den er så sterk at den drar med en del dunhår 😁👌 Haha jeg tar også hudorm-maske på dun😂 funker bra! Anonymkode: fc707...8ec
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #6 Skrevet 14. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha jeg tar også hudorm-maske på dun😂 funker bra! Anonymkode: fc707...8ec Har du link til den du bruker? Anonymkode: 94c1a...a65
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #7 Skrevet 14. januar 2019 12 timer siden, Sokkar skrev: Siden du har mørke hår: laser eller voks. jeg har lyse hår, så laser fungerer ikke. Jeg bruker voks på barten og hudom-maske på kinna. Den er så sterk at den drar med en del dunhår 😁👌 Hvilken bruker du? Anonymkode: 8899c...ec2
Sokkar Skrevet 14. januar 2019 #8 Skrevet 14. januar 2019 https://www.vita.no/jorgobe-the-original-peel-off-mask for øyeblikket bruker jeg denne, men har brukt en billig type fra normal med akkurat samme effekt. Det som er viktigst er at den er HELT tørr, og masser gjerne litt der hårene er. Så fester dunhårene seg skikkelig og blir med når du drar den av. Bonusen er at huden ikke blir like sår som av voks, og du får med litt hudormer i samme slengen 2
Krepsekvinnen Skrevet 23. januar 2019 #9 Skrevet 23. januar 2019 Kan Camilla Pihl sin gold maske funke til dette formålet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå