AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Jeg dater en kar som har pigmentbortfall på kroppen. Vitiligo har jeg fått lære at det heter. Man ser det ikke så godt på han, men det er veldig synlig i skrittet. Penisen og pungen er helt flekkete. Skaftet på penis er 50/50 drivkvitt eller litt brunere enn hans øvrige hudfarge. Jeg synes det er litt ekkelt... Noen andre som har opplevd dette? Er det en vanlig hudsykdom? Anonymkode: 6fd33...21a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Vanlig hudsykdom, Michael Jackson hadde det, og er definitivt ikke farlig. Anonymkode: 1c608...e08
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Min samboer har også vitiligo. Har blitt mer og mer på de årene vi har vært sammen. Vises best på hendene, litt i ansiktet (der vises det kun på sommeren når han ellers blir litt brun i ansiktet), legger og underarmen. Og penis. Bryr meg ikke, syns ikke det er stygt. Tror jeg hadde syntes det var verre m fex psoriasis, for jeg syns det er ekkelt med sårskorper både på meg selv og andre. Vitiligo er ikke smittsomt eller krever behandling/ salver. Bare høy solfaktor hvis det er på steder som utsettes for sol. Anonymkode: 23c60...8b5 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Synes det høres tøft ut, jeg. Halvt sort og halvt hvit for eksempel, prikkete, flekkete. Unikt og annerledes. Ekkelt er det overhode ikke. Anonymkode: 8cff1...e2f 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 Skjønner deg godt, får følelsen av spedalskhet. Hvis du ikke har vent deg til deg etter uke, kommer du aldri til å venne deg til det. Det er helt greit å avslutte på grunn av noe sånt. Folk dumper hverandre for langt mindre. Anonymkode: 44f63...d5f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 Ha sex med lyset av. Anonymkode: aeb99...c4b
Gjest loveli Skrevet 13. januar 2019 #9 Skrevet 13. januar 2019 Hadde ikke syntes det var ekkelt, men kult. Lukt og smak (dvs fravær av lukt og smak) er viktigst for meg.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #10 Skrevet 13. januar 2019 Jeg syns faktisk personer med vitiligo blir automatisk mye vakrere enn andre mennesker! Er noe så spesielt med det, de ser ut som vakre malerier. Jeg fortalte en studievenninne dette, hun hadde det og hadde dårlig selvtillit over det, og hun trodde jeg bare fant det på! Men det er sant. Jeg har sett en penis jeg syntes var skikkelig stygg en gang, på snapchat. Ble faktisk kvalm. Men det var pga formen på penishodet og fordi den ikke så ren ut👎 vi har da alle våre preferanser. Spørsmålet er om det er dumpegrunn? Ikke vet jeg. Anonymkode: 12ec5...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå