AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Hallo!🌱 Mannen min og jeg er prøvere. I dag er det 7 dager til min kommende (forhåpentligvis ikke kommende) mens. De siste tre/fire dagene har jeg vært småkvalm hele dagen. Jeg er utrolig sliten og kjenner ikke kroppen min igjen, for ikke å snakke om den økende utfloden og hyppige toalettbesøk både Nr 1&2!!. Jeg begynner jo selvfølgelig å tenke, og å håpe. Er det noen her som gjenkjenner disse symptomene i en så tidlig fase? Mvh En håpefull prøver! Anonymkode: 88424...446
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger, men ja det var disse symptomene jeg fikk i uke 3 allerede. Jeg tok en test, den var negativ. Men kvalmen økte, jeg kastet opp, mistet mye vannvekt og var veldig uvel i et par uker før jeg dro til legen. En blodprøve og ny urinprøve hos legen viste at jeg var gravid likevel 😂 For min del viste det seg å være den sterke svangerskapskvalmen som kom, jeg krysser fingre for at du slipper den når spiren sitter 🙄 Anonymkode: 2dd5a...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger, men ja det var disse symptomene jeg fikk i uke 3 allerede. Jeg tok en test, den var negativ. Men kvalmen økte, jeg kastet opp, mistet mye vannvekt og var veldig uvel i et par uker før jeg dro til legen. En blodprøve og ny urinprøve hos legen viste at jeg var gravid likevel 😂 For min del viste det seg å være den sterke svangerskapskvalmen som kom, jeg krysser fingre for at du slipper den når spiren sitter 🙄 Anonymkode: 2dd5a...7c2 Oii, så spennende! Tusen takk for svar. Litt godt å håpe også. Gratulerer så masse med en liten skatt💛 Anonymkode: 88424...446
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Mitt første symptom var utmattelse. Ble sliten av ingenting helt plutselig!! Så kan jo hende det hender at folk blir kvalm så tidlig, men det er ikke veldig vanlig. Symptomjakten er slitsomt når man prøver ass, kjenner meg igjen 🙈 Anonymkode: 614d1...d2a
KaBom Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 Jeg var litt småkvalm/uvel rundt 8-11 dpo. Men det ga seg etter hvert og har ikke kommet skikkelig tilbake i dag heller, 18 dpo. Har fortsatt små anfall av kvalme, men ikke så ille som 8-11 dpo. Er 4+5 i dag. Når det er sagt så tror jeg ikke at det er direkte uvanlig å bli småkvalm av progesteron etter EL, men om det automatisk betyr at egget har festet seg aner jeg ikke. Har vært litt uvel i dpo-land før uten å ha vært gravid i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #6 Skrevet 14. januar 2019 Ikke for å være gledesdreper.. men jeg var heftig kvalm fra ca 6 dpo til 10 dpo, utrolig sliten osv. Jeg skulle hatt mensen overigår, den har ikke kommet, og jeg tok test igår som var negativ. Noen ganger er kroppen bare ekstra vanskelig. Håper det blir positivt for deg ❤ Anonymkode: 1b4ef...4bc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #7 Skrevet 15. januar 2019 Tusen takk for svar dere. Jeg hadde skikkelig kramper i går og var sikker på at NÅ kommer mensen, så jeg satte opp en tampong som jeg alltid gjør. Etter 1 times tid tok jeg den ut og da var det en liiiiten ROSA bloddråpe, men ikke noe mer...? Hva er dette?🤔 Anonymkode: 88424...446
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #8 Skrevet 16. januar 2019 Kanskje du er gravid, kanskje ikke. Men kvalmen skyldes nok noe annet. Den kommer ikke så tidlig som det der. Anonymkode: 0bacc...b09
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #9 Skrevet 17. januar 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du er gravid, kanskje ikke. Men kvalmen skyldes nok noe annet. Den kommer ikke så tidlig som det der. Anonymkode: 0bacc...b09 Jeg har lest at flere opplever kvalme så tidlig. Blant annet min egen bestemor, mamma og søsteren min. 🤔 I graviditet+ appen står det også at det er normalt. Anonymkode: 88424...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå