Gjest Totten Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Hei alle sammen. Jeg er relativt ny på bryllupsfronten, og skal ikke gifte meg før om ett år og 9 måneder(nertelling her i gården ja :-) ) Jeg lurer på når dere kjøpte kjolene deres, sånn hvor lang tid før bryluppet liksom? Jeg ønsker et enkelt bryllup, og en enkel kjole og har lett ganske lenge på nettet for å orientere meg om pris og hvor jeg kan finne de kjolene jeg ønsker. Men problemet er at jeg ikke finner så mange, men nå kom jeg over en butikk som selger billige kjoler og som bare har en av hver og deriblandt den perfekte kjolen... Men så føler jeg meg liksom litt teit da, når jeg nå ønsker å kjøpe denne kjolen såpass lenge før bryllupet vårt. Så ja, når kjøpte dere kjolen deres?
Pandore Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Jeg kjøpte kjolen min ett år før bryllupet... Kjøpte den ikke her i Norge, så jeg måtte bare ha den når jeg fant den
Minerva Grey Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Begynte å jakte rundt 8-9 måneder før bryllupet, tror jeg - fant kjolen rundt juletider, gifter meg i midten av mai.
Sweetpea Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Heihei!! Kjøpte min i desember i fjor, og vi skal gifte oss i august i år.. Syns det var greit å vere tidlig ute, og så har jo enkelte av kjolene 6 mnd bestillingstid..deriblant den jeg falt for!
lene24 Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 kjøpte min kjole for snart en mnd siden, altså 5 måneder før bryllupet!
Trampe Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Har funnet ut hvilken kjole jeg skal ha... og jeg har ennå ei stund igjen! Har gjort en avtale med ei for å få kjøpt den brukt, så nå håper jeg den går i boks. Da får jeg kjolen om en måneds tid, altså mer enn et år før. Noen vil si at det er dumt, men har man funnet drømmekjolen så har man funnet drømmekjolen!
Gjest Totten Skrevet 5. april 2005 #7 Skrevet 5. april 2005 Puh... takk for svar. Godt å se at det også finnes andre som er tidlig ute. Hadde ingen planer om å kjøpe kjole på svært så lenge, men så dukket altså drømmekjolen opp sånn helt uten forvarsel, så nå gjenstår det å se om jeg tør kjøpe den :oops: Hadde ikke innstilt meg på å ordne noe bryllups ting på lenge enda, det dukket plutselig opp en del bryllups nerver her nå ja... men av den gode sorten da
anyvold Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 Kjøpte kjolen jeg skal bruke fredag som var, 1. april Gifter meg 28 mai. Men jeg kjøpte drømmekjolen for 2 år siden... + en kjole jeg ble feilsendt og ikke fikk returnere... Det er greit å handle kjole tidlig, men vær sikker på størrelse før du handler... Og finn sydame så fort du har mulighet.. Så slipper du kanskje å sitte igjen med en kjole du ikke får brukt 2 mnd før bryllupet.... Eller som meg, med TO du ikke kan bruke og èn du kan bruke... :oops:
Xania Skrevet 5. april 2005 #9 Skrevet 5. april 2005 Kjøpte kjole i januar og gifter meg i mai. Følte da at jeg hadde dårlig tid siden mange salonger har leveringstid på 4-6 mnd, men kjolen min hadde de på lager. Hadde vel egentlig ikke så dårlig tid som jeg trodde. Det er sikkert greit å være ute i god tid, bare man ikke planlegger noen slankekur frem mot bryllupet, da kan jo kjolen fort bli for stor
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #10 Skrevet 6. april 2005 Kjøpte den mai 2004, gifter oss i juni 2005
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2005 #12 Skrevet 6. april 2005 Jeg kjøpte min i oktober og gifter meg i juni.
Blueberry Skrevet 6. april 2005 #13 Skrevet 6. april 2005 Jeg kjøpte min kjole i januar i år, da hadde akkurat årets nyheter kommet inn. Gifter meg i august i år.
dyveke Skrevet 6. april 2005 #14 Skrevet 6. april 2005 Jeg holder på å sy min nå, den skal brukes i juni. egner ikke med å sy den helt ferdig før i midten av mai. Har du funnet en fin kjole til en grei pris er det vel bare å slå til - hvis du er sikker på at du ikke ombestemmer deg da...
Berit_mor Skrevet 6. april 2005 #16 Skrevet 6. april 2005 Ska kjøpe kjolen min til høsten;) Gifter meg om crka 1 år :-)
linky Skrevet 6. april 2005 #17 Skrevet 6. april 2005 jeg kjøpte min kjole for ca.7 mnd siden, og gifter meg nå i april.
Martha Stewart Skrevet 6. april 2005 #18 Skrevet 6. april 2005 Ca 11 mnd før bryllupet, som er 25. juni. Fikk beskjed om at den skulle gå ut av produksjon, så jeg måtte skynde meg hvis jeg ville ha den.
Trampe Skrevet 6. april 2005 #19 Skrevet 6. april 2005 Man kan jo gå i feller ja, som f. eks. hvis man blir gravid eller slanker seg mye. Kroppen kan jo forandre seg en del på ett år... Men Anyvold har da vært max uheldig!! :trøste:
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #20 Skrevet 7. april 2005 Begynte å se etter kjole i fjor sommer, kjøpte kjole (brukt) i november og gifter meg nå i mai. K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå