AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Hei! Jeg har så lyst til å jobbe igjen.. men jeg vet ikke med hva. Jeg har permisjon fra jobben, men jeg er skikkelig lei av butikk og service. For tiden er jeg hjemmeværende med barnet mitt, og mannen min jobber. Jeg har bachelorgrad i to språk, og har ikke funnet noe innen dette. Kan fint jobbe med mennesker, men liker best "alenearbeid". Kan fint studere mer, men jeg er 28, vet ikke om det er rart? Hva burde jeg se nærmere på av jobber og utdanninger som "sikrer" jobb? Som ikke går ut på å være serviceinnstilt? Anonymkode: e923d...e4b
Macillah Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Jeg studerer nå som 28 åring. Mange på studiet i samme alder. Har tilogmed to i klassen på 45. Det er aldri for sent, du har tross alt mange år i arbeidslivet igjen. Vi fikk barn, og jeg begynte på universitetet når han var 1 år, opplevde det veldig fleksibelt med studier og barn. Mye bedre enn de få månedene jeg hadde den gamle jobben før jeg begynte på skolen. Pass på at du denne gangen velger en utdannelse som leder til jobb.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Du kan vel alltids ta ped og bli lærer? Anonymkode: 4af0e...1dd
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel alltids ta ped og bli lærer? Anonymkode: 4af0e...1dd Hadde vært gøy skal se på det Anonymkode: e923d...e4b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 Husk på at du må ha master for å komme innpå PPU fra høsten av 😊 Anonymkode: 0d1e6...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå