Gå til innhold

Intervju hos ikea! Gruppeintervju eller individuell intervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på intervju hos IKEA og lurer på om de har gruppeintervju eller om de kommer til å ta individuell intervju med meg? 

Anonymkode: 96f12...300

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der på gruppeintervju selv for ca 10 år siden. Syns det var fælt. Vi var fire introverte og en skikkelig skravlete cocky fyr. Vi andre bare satt der, mens han eide hele seansen. Han fikk jobben også, kanskje ikke så rart når vi andre ikke fikk gjort oss til kjenne. Jeg husker jeg var skuffa (sint på meg selv), og følte meg skikkelig crappy. Jeg hadde erfaring fra butikk fra tidligere, og trodde dette skulle bli en fin jobb å ha ved siden av studiene. Husker jeg satt på hybelen og gråt etterpå. Haha, jobber med noe helt annet i dag og trives med det.

Anonymkode: 46a97...d5b

Skrevet

Jeg har også vært på 1.gangs-intervju hos IKEA. Gruppeintervju. Tipper de kommer til å ta bilde av deg før du kommer helt inn til gruppa, det gjorde de med meg. Så må du sannsynligvis svare på hvorfor de skal ansette deg. Husker ikke de andre spørsmålene de hadde.

Anonymkode: 0ff1f...2fc

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også vært på 1.gangs-intervju hos IKEA. Gruppeintervju. Tipper de kommer til å ta bilde av deg før du kommer helt inn til gruppa, det gjorde de med meg. Så må du sannsynligvis svare på hvorfor de skal ansette deg. Husker ikke de andre spørsmålene de hadde.

Har søkt jobb innnen kundesevice medarbeider! Hva søkte du på ? Og fikk du jobben? 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er der snakk om en prat på 20 minutter også går du hjem og skal bli invitert til en lang intervju hvis du er aktuell for den stillingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...