Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor viktig er utseende for deg på en potensiell partner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig, men ikke viktigst. Første tiltrekning er som oftest av utseendet, så man kan ikke si at det ikke er viktig! Men han som ser ut som en gud kan være en drittsekk på innsida... Hvis ikke kjemien stemmer, hjelper ikke utseendet på. Personlighet er viktigst!

Gjest lurven
Skrevet

utseende er så klart viktig

ingen vil vel ha en stygg kjærste.

men det hjelper ikke med pent utseende hvis man har døll personlighet

Gjest mcsquare
Skrevet

Utseendets betydning avtar betraktelig med alderen,

den matematiske modellen som beskriver hvor viktig det er vil være avhengig av hva slags person du er og dine verdier.

Men jeg skulle gjerne ha visst om pene mennesker er flinkere til å vaske gulv, skifte bleier og ta oppvasken. Det har jeg alltid lurt på. Er det sånn?

Gjest Anonymous
Skrevet

Svært viktig. Jeg stiller høyere krav til menn for hvert år som går. Fordi jeg er 34 år og har høye krav til menn (og er single for tiden) blir det ikke noe særlig på meg.

Verdens vil bedras og det er altfor mange slaskete, dvaske, tykkfalne og utrente slabbedasker av noen enkle menn gåendes rundt omkring.

Og jobber de for noe er det som regel for å få sex.

Gjest seroxata
Skrevet
utseende er så klart viktig

ingen vil vel ha en stygg kjærste.

men det hjelper ikke med pent utseende hvis man har døll personlighet

:Nikke: sier meg enig her jeg!

Gjest GreenSky
Skrevet

Viktig, men ikke det viktigste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke man kan bestemme over det - om det er kjærlighet!

Skrevet

Utseende er lite viktig for meg. Det er viktigere at jeg føler meg tiltrukket av ham, og at han virker som en oppegående fyr.

Har lagt merke til at det er svært få menn som ser bra ut hele livet :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lagt merke til at det er svært få menn som ser bra ut hele livet :wink:

Og det samme kan man si om damer, så hvorfor være så kresen?

Gjest Gjesta
Skrevet

Det betyr ikke så mye ..., men jeg må like fyren da.....utstråling og andre kvaliteter betyr mye mere....

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

s

Endret av Gitte
Gjest Anonymous
Skrevet
Men jeg skulle gjerne ha visst om pene mennesker er flinkere til å vaske gulv,  skifte bleier og ta oppvasken.  Det har jeg alltid lurt på. Er det sånn?

Det er ikke alle der ute som har slike kriterier for en partner..

Skrevet

Utseende er litt viktig, men mer i form av sjarm og utstråling.

En mann som er gjennomsnittelig pen eller til og med mindre pen kan fort bli mye penere (les: SEXY :kul: ) hvis han har en interessant personlighet med de rette egenskapene (humor, (passe) selvtillit, selvironi og sosial intelligens er egenskaper jeg setter høyt!).

Generelt liker jeg ikke menn som er for pene heller (billedpene) fordi de fort blir selvopptatte og uinteressante.

Men helt ærlig kunne jeg ikke vært sammen med en jeg ikke fant tiltrekkende i det hele tatt, så ja, utseende er faktisk litt viktig.

Skrevet

Klart utseende er av betydning, det er jo som oftest utseendet som gjør at man får kontakt med den andre i første omgang. Men, så er det jo slik at når man er glad i noen og liker personligheten deres så blir de penere i ens øyne uansett hvordan de måtte være "objektivt sett". Og hva som er pent å se på varierer fra person til person. Beauty is in the eye of the beholder.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om utseende...

En person kan være pen, men råtten innvendig.

Mens en person som er mindre pen, har en personlighet som gjør denne personen vakker utvendig også.

Gjest gjest1
Skrevet

Utseendet er viktig på den måten at JEG må like det.

Det betyr dermed ikke at fyren må være pen.

Jeg liker ansikter som ser snille ut jeg - sånn som han der søppelkjøreren i reklamen som kommer og ringer på for å si fra at corn flakes-esken skal til gjenvinning.

En mann med et sånt ansikt vil jeg ha og krype inn i armkroken til...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker ikke utseendet på min "utkårede", men jeg har aldri følt sånn for noen....

Skrevet

utseende betyr ingenting for meg. bedre med en snill kar, enn en med bare utseende...

men jeg liker ikke slasker!!

Gjest Anonymous
Skrevet

UTSEENDE BETYR ALT! I alle fall for oss som liker å forelske oss først og deretter bli venner.....

Men jeg syns ikke pene menn er pene. Pene unggutter, modellpene som i amerikanske såper, er totalt uinteressante for meg. Barske menn derimot, med litt ørnenese, falkeblikk, markert ansikt - de faller jeg for. Lurer på om jeg kan kalle dem for "styggpene" - hvis dere forstår hva jeg mener...

En annen ting er hender. Min mann må ha store, pene hender, jeg får fnatt av små fingre, nedbitte negler, skitne hender. Jeg har ganske store hender selv, til kvinne å være, og liker at min hånd kjennes liten i hans.

Jeg elsker å sitte og smugtitte på kjæresten min, han er sååå pen og dødskul i profil, hans ser så sterk ut, så barsk og mandig ut!

Ja, ja - godt vi er forskjellige, ellers ville det vært enda færre menn å lete blant:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...