Gå til innhold

Film om forbudt kjærlighet...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips om filmer som handler om forbuden kjærlighet? Helst der kvinnen er hvit/feks norsk/kristen/ikke religiøs, og mannen er mørk og muslim/annen religion/ikke religiøs. «Jeg er din» er et eksempel på en slik film, men der er kvinnen av annen kultur. 

Og filmer der det er sjalusi i forholdet, helst at mannen er den sjalue/kontrollerende parten? 

Merkelige filmer jeg leter etter, i know, likte så godt «Jeg er din» og vil se lignede filmer! ☺️ 

Anonymkode: 49620...e09

Skrevet

Lolita, brokeback Mountain, monster, Romeo and juliet, og den nye som går på kino nå "psycobitch" 

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen tips om filmer som handler om forbuden kjærlighet? Helst der kvinnen er hvit/feks norsk/kristen/ikke religiøs, og mannen er mørk og muslim/annen religion/ikke religiøs. «Jeg er din» er et eksempel på en slik film, men der er kvinnen av annen kultur. 

Og filmer der det er sjalusi i forholdet, helst at mannen er den sjalue/kontrollerende parten? 

Merkelige filmer jeg leter etter, i know, likte så godt «Jeg er din» og vil se lignede filmer! ☺️ 

Hvor kan man se Jeg er din?

Anonymkode: 5cb7c...635

Skrevet

Shame bla. NRK har noen filmer om forhold mellom ste/halvsøsken.

• Liker 1
Skrevet

The Affair

Anonymkode: 0a40a...33f

Gjest justcurious
Skrevet

Fikk lyst å se Jeg er din nå etter å ha sett traileren. Hvor får man sett den?

Skrevet

Hva med Shrek? Pocahontas? 

Anonymkode: 91d34...cbb

Skrevet

I seng med fienden

Skrevet

Denne

bdb5128dcd89767d1a6d1795735743c6.jpg

Anonymkode: 0a40a...33f

Skrevet
På 13.1.2019 den 17.04, AnonymBruker skrev:

Den østerrikske filmen 'Paradis: Kjærlighet' er kanskje et alternativ? Den handler om europeiske kvinner i 50-årene som reiser til Afrika for å "jakte" på kenyanske strandgutter. Fikk mange gode anmeldelser da den gikk på kino.

https://www.filmweb.no/film/article1052809.ece

Skrevet

«Jeg er din» kan bare leies på Viaplay/Get filmleie ol. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...