AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Har dere fått høre dette her før? Skulle trodd man visste selv hvordan man hadde det Anonymkode: 2b8ee...7cc
Duckie Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Folk flest har jo litt tunnelsyn. Det er vanskelig å være objektiv rundt sin egen situasjon og av og til trenger man litt perspektiv på ting. Uten at jeg vet noe om bakgrunnen for kommentaren til deg, av og til er den kommentaren fullstendig upassende, av og til helt på sin plass. 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 1 minutt siden, Duckie skrev: Folk flest har jo litt tunnelsyn. Det er vanskelig å være objektiv rundt sin egen situasjon og av og til trenger man litt perspektiv på ting. Uten at jeg vet noe om bakgrunnen for kommentaren til deg, av og til er den kommentaren fullstendig upassende, av og til helt på sin plass. Du har rett i det. Faren til venninna mi pleier å si det til oss når vi henger sammen. «Dere aner ikke hvor godt dere har det. Så godt som dere har det nå, vil dere aldri ha det senere». Og jeg skotter bort på venninna mi og begge vet at jeg er syk. Vet liksom aldri hva jeg skal svare på det, så jeg bare lar være å svareHar slitt med meg selv hele livet, så å høre at «jeg aldri vil ha det bedre enn nå» er jo mildt sagt litt fortvilende når han ikke aner noenting om dette.Han snakker rett og slett om noe han ikke har greie på. For jo, jeg kan bli friskere, jeg kan få det bedre. Og jo, jeg vet at jeg er veldig heldig som bor i Norge, at jeg lever mer komfortabelt enn mennesker i andre deler av verden. Anonymkode: 2b8ee...7cc
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 9 minutter siden, Duckie skrev: Folk flest har jo litt tunnelsyn. Det er vanskelig å være objektiv rundt sin egen situasjon og av og til trenger man litt perspektiv på ting. Uten at jeg vet noe om bakgrunnen for kommentaren til deg, av og til er den kommentaren fullstendig upassende, av og til helt på sin plass. For å si det slik.jeg vet hvor godt jeg har det på noe og hvor vondt jeg har det på noe annet. Anonymkode: 2b8ee...7cc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå