AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #21 Skrevet 14. januar 2019 Drar vi bort en helg lar vi katten være ute i hagen. Har et lite kattehus hvor vi setter ut mat og drikke. Drar vi bort for lengre tidsrom har vi den inne. Avtaler med naboer eller venner i nærheten at de stikker innom daglig, slik at hun får luftet seg, får påfyll av mat og drikke og kos. Anonymkode: 4ab00...c96
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #22 Skrevet 14. januar 2019 På 13.1.2019 den 15.33, AnonymBruker skrev: Stått opp på feil fot i dag? Hvorfor i alle dager svarer du når du ikke kan komme med noe som er i nærheten av fornuftig? Hva er det med folk som deg som måååååå uttrykke ditt misnøye mot folk som har katter egentlig? Tror du ALLE er uansvarlige? Anonymkode: 47b5a...32f Så det at TS selvfølgelig må få noen til å passe katten sin eller sende den på pensjonat var ikke «fornuftig»? Da refererer jeg tilbake til mitt opprinnelige innlegg, da det selvsagt ikke finnes noe annet «fornuftig» svar. Anonymkode: bac1e...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #23 Skrevet 14. januar 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det at TS selvfølgelig må få noen til å passe katten sin eller sende den på pensjonat var ikke «fornuftig»? Da refererer jeg tilbake til mitt opprinnelige innlegg, da det selvsagt ikke finnes noe annet «fornuftig» svar. Anonymkode: bac1e...7cb Du følte jo tydeligvis for å spre ditt hat mot katteeiere, på en enkel tråd om hva folk gjør når de skal på ferie og har dyr. Du klarte bare ikke la være å være ekkel? Hvorfor sånn intenst behov for å rakke ned på andre egentlig ved å bruke dårlige hersketeknikker og personangrep?? Anonymkode: 47b5a...32f
lehangolta Skrevet 14. januar 2019 #24 Skrevet 14. januar 2019 Vi reiser bare vekk på sommeren. Da er de ute hele døgnet selv, av egen vilje, uavhengig om vi er hjemme eller ikke. Da har vi uansett dyrepass til høner og hester, så kattene får påfyll av mat og vann samt et tørt og mykt sted å ligge hvis de vil bruke det.
Hadley Skrevet 14. januar 2019 #25 Skrevet 14. januar 2019 Så langt har jeg bare hatt foreldre på besøk, de passer på pusene mens de bor i leiligheten og besøker Oslo. Et par ganger i året. Har ikke gjort så langt, men jeg TROR en langhelg uten meg går greit, så lenge de har masse mat og vann tilgjengelig. De totalt ignorerer foreldrene mine når de er på besøk, så så lenge de har mat og vann, greier de nok noen dager uten meg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå