Gå til innhold

Restylane skinbooster

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en dame i begynnelsen av 50 årene som har lest om skinbooster. Ser på før /etterviser, men disse kan jo være manipulert. Er det noen som har erfaring med denne type behandling? 

Anonymkode: 2308d...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd to ganger. Så liten forskjell og ble anbefalt jevnlig påfyll flere ganger i året så droppet det. Ble for dyrt. Tror vanlige fillere gir mer valuta for pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, *Vilje* skrev:

Har prøvd to ganger. Så liten forskjell og ble anbefalt jevnlig påfyll flere ganger i året så droppet det. Ble for dyrt. Tror vanlige fillere gir mer valuta for pengene. 

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, *Vilje* skrev:

40-årene. 

Det er jo anbefalt å ta 3 ganger og at virkningen kommer gjennom  6-7 mnd. Men har som sagt ikke erfaring selv. Hilsen ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo anbefalt å ta 3 ganger og at virkningen kommer gjennom  6-7 mnd. Men har som sagt ikke erfaring selv. Hilsen ts

Det var det jeg gjorde. Tok 3 ganger i løpet av kort tid (en kur) og deretter igjen etter ca 6 mnd. Kan være det gir god effekt om man har råd til å ta flere kurer i året men det blir jo veldig dyrt.

Selv tror jeg at jeg vil ha bedre resultat til lavere pris med en blanding av botox og fillere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *Vilje* skrev:

Det var det jeg gjorde. Tok 3 ganger i løpet av kort tid (en kur) og deretter igjen etter ca 6 mnd. Kan være det gir god effekt om man har råd til å ta flere kurer i året men det blir jo veldig dyrt.

Selv tror jeg at jeg vil ha bedre resultat til lavere pris med en blanding av botox og fillere. 

Enig. Gjorde det samme som deg, så nada forskjell. Botox, fillere, kjemisk peeling og laser er tingen. 

Anonymkode: c528f...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs veldig hva du er ute etter. En skinbooster er jo for å forbedre huden. En vanlig behandling med filler vil gi deg større resultat om det er volumtapet du vil gjøre noe med. 

Anonymkode: 28b57...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei

Jeg er en erfaren Restylanebehandler, og jeg har mange fornøyde kunder på Restylane skinbooster. Før du går i gang med en slik behandling er det et par ting man må tenke på. Hvordan er hudkvaliteten din, hvor mye volumtap har du, og hva er alderen din. 

Det vanlige er å ta en kur på 2 ml over 3 ganger med 4-6 ukers mellomrom. Dette er en behandling som jobber over tid, og hvor resultatet er på topp 6 måneder etter behandlingene. Jeg møter kunder som bare har tatt en sprøyte, eller ikke fullført en hel kur, og disse får ikke like gode resultater. 

Har man mye volumtap kan man ha behov for vanlig Restylane for å gjenbygge tapt volum. De som får svært god effekt av Restylane skinbooster er de som har tørr hud, finere linjer, lite underhudsfett, lett volumtap. Disse vil se gode resultater på behandlingen. 

Det er vanlig og ta en touch up på 2 ml etter 8-9 måneder. Etter dette sitter behandlingen lenge (ca 1 år, og du må ta en ny touch up) Dette er en forebyggende behandling. Starter du tidlig med denne, vil du ha mindre behov for Restylane volumbehandling senere er min erfaring. 

Hud er som trening, Og jeg liker å gi mine kunder et individuelt program. Som regel  må man gjøre noen behandlinger + hudprogram for å se en forskjell. Jo eldre du er jo flere behandlinger trenger du for å oppnå et tilfredsstillende resultat. Ved 50+ begynner vi å få gradvis endringer i fettputer under huden, som gir et større volumtap. Derfor kan det være behov for flere behandlinger for å se resultat - dette gjelder selvfølgelig ikke alle. 

Håper dette var noe oppklarende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Karris skrev:

Hei

Jeg er en erfaren Restylanebehandler, og jeg har mange fornøyde kunder på Restylane skinbooster. Før du går i gang med en slik behandling er det et par ting man må tenke på. Hvordan er hudkvaliteten din, hvor mye volumtap har du, og hva er alderen din. 

Det vanlige er å ta en kur på 2 ml over 3 ganger med 4-6 ukers mellomrom. Dette er en behandling som jobber over tid, og hvor resultatet er på topp 6 måneder etter behandlingene. Jeg møter kunder som bare har tatt en sprøyte, eller ikke fullført en hel kur, og disse får ikke like gode resultater. 

Har man mye volumtap kan man ha behov for vanlig Restylane for å gjenbygge tapt volum. De som får svært god effekt av Restylane skinbooster er de som har tørr hud, finere linjer, lite underhudsfett, lett volumtap. Disse vil se gode resultater på behandlingen. 

Det er vanlig og ta en touch up på 2 ml etter 8-9 måneder. Etter dette sitter behandlingen lenge (ca 1 år, og du må ta en ny touch up) Dette er en forebyggende behandling. Starter du tidlig med denne, vil du ha mindre behov for Restylane volumbehandling senere er min erfaring. 

Hud er som trening, Og jeg liker å gi mine kunder et individuelt program. Som regel  må man gjøre noen behandlinger + hudprogram for å se en forskjell. Jo eldre du er jo flere behandlinger trenger du for å oppnå et tilfredsstillende resultat. Ved 50+ begynner vi å få gradvis endringer i fettputer under huden, som gir et større volumtap. Derfor kan det være behov for flere behandlinger for å se resultat - dette gjelder selvfølgelig ikke alle. 

Håper dette var noe oppklarende. 

Tusen takk for god informasjon. Du beskriver huden min på en prikk. Tørr/fruktfatet. Noe linjer og litt volumtap. Hilsen ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok Restylane skinbooster en fin behandling for deg. 

Her er litt info om Restylane skinbooster

henter fra et innlegg jeg har skrevet: 

Visste du at hyaluronsyre finnes naturlig i huden, og at den er viktig for å gi huden fukt og spenst. Vi produserer, og bryter ned hyaluronsyre hele tiden, men fra 25 års alder produserer vi mindre og mindre. 

Dette er en av årsakene til at vi blir tørrere i huden med alderen.

Derfor er hyaluronsyre en ingrediens som du finner i hudpleiekremer for en voksen hud, fordi den har evnen til å holde på fuktigheten. 

Hyaluronsyre  den aller viktigste ingrediensen i din 40+ hudpleie. 

Hyaluronsyre har ofte store molekyler, og den blir på overflaten av huden. Du må ha kremer med svært avansert teknologi for at den skal komme ned til det midterste hudlaget hvor du har elastin og kollagen. Det er når hyaluronsyren kommer ned i dette hudlaget at den stimulerer fibroblastcellene, og det er dette som gir en stram of fyldigere hud. 

Det er i dette laget vi injiserer Restylane skinbooster, og det er derfor det er ingen fuktighetskrem som kan konkurrere med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

AnonymBruker
På 13.1.2019 den 13.16, AnonymBruker skrev:

Er en dame i begynnelsen av 50 årene som har lest om skinbooster. Ser på før /etterviser, men disse kan jo være manipulert. Er det noen som har erfaring med denne type behandling? 

Jeg har erfaring, tok skinbooster under huden under øynene. Kroppen reagerte som en imunrespons. Jeg er ikke allergisk mot noe annet, men det begynte å svi noe innmari på øyne( også 6 mnder etter) fikk hevelse, ble blå Og klødde osv. Bare av en skinbooster - sykt! Har aldri angret så mye i hele mitt liv.  Kunne tenkt meg det i leppene, men tørr ikke!

Anonymkode: 34fa4...a19

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker

Noen fler med erfaring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse

Jeg tar skinbooster jevnlig, det er et fantastisk produkt. Måtte ta litt ofte i starten, men nå tar jeg 1-2 ganger i året. Har gjort underverker for huden min👌🏼

Anonymkode: 084b8...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...