Gjest Sephora Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Hei! Skal bestille fra strawberrynet og lookfantastic (har aldi gjor det før så håper det går bra! ) og har noen produkter jeg ikke har prøvd,men gjerne vil kjøpe. Lurer bare på om hvis noen av dere har prøvd noen av produktene om dere kunne være såsnille å skrive noe om dem?? Clinique Repairwear Day SPF 15 Intensive Lotion Elisabeth Arden 2 in 1 cleanser(grønn tube eller falske) Biotherm Biopur Matifying Astringent refreshing Lotion Shiseido Moisture relaxing Mask Fake Bake selvbrunings lotion/mousse Tigi Catwalk Root Boot Tigi Catwalk Ready Shiner & Defrizzer Tigi Bedhead treat me right hair mask Reken Extreme deep Fuel Guerlain Divinora Ulta Fluid oil free foundation Clinique Clarifying Lotion Mild Nina Ricci Contouring Comlexion foundation SPF 15 Nina Ricci Sheere Shade foundation Mac Studio Finish matt foundation Tigi Bed Head Quad Eyeshadows(de var fiiine) Biotherm AquasourceLip Care med solfaktor Decleor Intensive Hydrating mask H2O Sea Mineral Cleanser Reken Extreme Anti Snap Leave in Treatement Uff,det ble litt for mange :oops: Håper noen har erfaringer mad noen av disse produktene....
glaciera Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Har ikke prøvd noen av dem, men det finnes ørten websites for produktomtale skrevet av normale brukere som oss. Gå på Google og søk på "beauty products reviews" så finner du garantert masse info.
Miss-X Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Hei Jeg har Redken Anti Snap og kan anbefale den på det varmeste. Håret blir ikke seigt eller stivt av den og den lukter kjempegodt av vanilje.
Saga Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Prøv å gå på www.makeupalley.com Den bruker jeg titt og ofte. Du må kun registrere deg.
Lia Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Hei Jeg har Redken Anti Snap og kan anbefale den på det varmeste. Håret blir ikke seigt eller stivt av den og den lukter kjempegodt av vanilje. Yepp! Den har jeg også brukt en del - og den er kjempegod!
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Redken anti-snap er veldig god, og lukter himmelsk Clinique Clarifying Lotion Mild ELSKER jeg. Huden blir kjempemyk og klar. Etter at jeg begynte med dette så blir jeg ikke blank i pannen eller nesa mer. Anbefales virkelig. Biotherm Biopur Matifying Astringent refreshing Lotion har jeg fått en prøve på. Har aldri funnet et Biotherm produkt som passer meg. Synes de er så sterke alle sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå