AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Mange kjører mye i arbeidssammenheng, og spiser i bilen. Så blir man lei av brødmat, og har lyst på noe annet - men hva? Tips mottas med stor takk! Husk: ingen oppvarmingsmuligheter! Anonymkode: be5aa...fe8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Kaldt: Yoghurt, kesam, frukt. Varmt: Suppe eller middagsrester på termos. Anonymkode: 04e98...08d
Muskath Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Alle slags wraps, kan fylles med middagsrester. Lomper med kjøtt -eller fiskepålegg. En boks med salat av diverse slag. Stekte fiskekaker spises kalde.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 avokado, banan og en boks makrell i tomat/tunfisk beste lunsj som finnes Anonymkode: fc098...9e2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 Lei av brødmat? Anonymkode: fccc7...6c8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 Vi spiser knekkebrød, yougurt med noe godt, middagsrester på mat termos, pizzasnurrer, suppe, omelettruller, osv. Brød er vi alltid glade i, men vi liker variasjon. Matmuffins? Anonymkode: 2228d...d2b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 Eggemuffins, grønnsaker (rå brokkoli, gulrot, blomkål, cherrytomater), wraps med middagsrester, smoothies, er grei en-hands-mat. Trenger jeg ikke å kjøre samtidig, slik at jeg kan bruke en gaffel, har jeg ofte med meg; kylling+brokkoli+søtpotet, tunfisk+egg+rødløk+feta, spinat+røkelaks+feta+kikerter, og andre kombinasjoner av det jeg finner i kjøleskapet. Trenger ikke oppvarming, spises som kald salat. Anonymkode: c7f4e...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå