Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags begrunnelse får dere som har fått det? Jeg ble så skuffet da jeg fikk tilbake begrunnelsen. Trodde det skulle være mer konkret og si noe om hva som var bra/dårlig osv men fikk bare de generelle svarene man får utifra karakterskalaen og det synes jeg er så vagt! Da vet man jo ikke helt hva man kan gjøre bedre neste gang. 

Anonymkode: 916dd...29f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags begrunnelse får dere som har fått det? Jeg ble så skuffet da jeg fikk tilbake begrunnelsen. Trodde det skulle være mer konkret og si noe om hva som var bra/dårlig osv men fikk bare de generelle svarene man får utifra karakterskalaen og det synes jeg er så vagt! Da vet man jo ikke helt hva man kan gjøre bedre neste gang. 

Du kan be om en samtale, så kan sensor bestemme om det skjer på telefon eller i møte. Og be spesifikt om svar på hva du skulle gjort bedre 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg også har fått. Til og med på bachelor, og i tillegg fikk jeg kun vite hva som var bra, og ikke hvorfor jeg ikke fikk en karakter bedre, som var det jeg faktisk lurte på 😒 Ren latskap føler jeg

Anonymkode: 61bf4...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...