Oktoberknøttet Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Hva synes dere om årets gjeng? Har akkurat lest anmeldelsene til VG og Dagblad, og er for det meste ganske enig. Men må innrømme at jeg er så barnslig at jeg syntes Katastrofes versjon av La det swinge var litt morsom. 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Så første episode og kommer nok til å se på det fremover. Liker Bettan. Hun er en kul dame 🙂 Gleder meg til det er Marias kveld. Hun er min favoritt. For en stemme Katastrofe sin musikk er ikke min musikksjanger i der hele tatt. Anonymkode: 4cca4...3a0 3
Amberleaf Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Jeg syns også Katastrofes versjon var litt morsom. Han har jo bare tatt teksten helt bokstavelig og 'kjørt på' 😂 Men ikke noen bombe at disse høykulturelle anmelderene ikke kan gå god for sånt. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Det burde heller skifte navn til Hver gang vi gråter. Anonymkode: fba55...13d 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 Synes programmet er hyggelig og fint. Mange gode musikk-opplevelser. Anonymkode: 62056...5fc
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 Aldri hørt om noen som er med, de er nok nede på O på alfabetet, veldig langt unna a-list kjendiser for å si det slik. Lurer på hvem som er nederst på listen jeg. Anonymkode: f1191...e2a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #7 Skrevet 20. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om noen som er med, de er nok nede på O på alfabetet, veldig langt unna a-list kjendiser for å si det slik. Lurer på hvem som er nederst på listen jeg. Anonymkode: f1191...e2a Nei, er du norsk? Alle over 20 kjenner Bettan og Maria Mittet, umulig å ikke kjenne dem hvis du lever et normalt liv. Samme egentlig med Trine Rein. Men du er kanskje veldig ung? Anonymkode: 62056...5fc 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå