Gå til innhold

Bli sammen med en mann på ca 40 som har vært singel lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte må man regne med at han ønsker å ha sex? Og vil han fort gå lei om han ikke får det han vil ha? 

Anonymkode: 06a38...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tanker om det? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen som har noen tanker om det? 

Nei😄

Anonymkode: 8da8e...6ba

• Liker 11
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor ofte må man regne med at han ønsker å ha sex? Og vil han fort gå lei om han ikke får det han vil ha? 

Dette er jo helt individuelt.  

Anonymkode: b7752...34c

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei😄

Anonymkode: 8da8e...6ba

Takk for svar😋

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er jo helt individuelt.  

Anonymkode: b7752...34c

Skjønner det, men hva er "vanlig"? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det, men hva er "vanlig"? 

Er du helt vakum. 40 åringer kommer da vel for i alle utgaver, noen er overvektige, noen er bedre trent enn noen sinne. Noen vil ha sex hver dag, andre er mer eller mindre aseksuelle, noen har psykiske problemer, andre er evige opptimister. Alt dette er vanlig  

• Liker 20
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med deg da? Når man er nyforelsket er det ganske normalt å ville ha sex med partneren.

Nyter du sex? Det høres litt trist ut når du omtaler sex som noe «han vil ha» og at det er han som bestemmer frekvensen.

Anonymkode: f0f1f...f54

• Liker 13
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd for mas om sex, eller for lite sex?

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med deg da? Når man er nyforelsket er det ganske normalt å ville ha sex med partneren.

Nyter du sex? Det høres litt trist ut når du omtaler sex som noe «han vil ha» og at det er han som bestemmer frekvensen.

Helt enig. Leser her om en kvinne som gjør seg til et objekt uten egen mening og identitet. Hvis TS ønsker en mann som behandler henne slik, da tar hun et valg som er å risikere å få en mann som ikke ønsker gjensidighet, gjerne en med sosiopatiske trekk. Det er gjerne derfor TS ikke fikk så mange svar. Folk blir urolige, ubevisst, nå spørsmålene viser tendens av ubalanse.

Anonymkode: 76382...18e

• Liker 5
Skrevet

En 40 åring vil ha sex 1 gang i uka. Han blir drittlei hvis du tvinger han til mer enn det. 

• Liker 4
Skrevet

Henger meg på de andre her som spør hva du ønsker. Kvinner og menn, i 20-30-40 årene og langt videre, de er så forskjellige. Skal jeg svare på hva som er normalt så vil det jo bli et slags snitt. Men det sier jo ikke noe om hvem han er. Det som er viktig er jo å vite hvem du er og hvem du ønsker å være sammen med. Og så må du teste litt ut, frem til du finner noen som passer. 

• Liker 4
Skrevet

I starten av ett forhold vil man vel ha sex hele tiden? Minst 1 gang om dagen. Hva med deg? 

Anonymkode: 6dce4...158

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, tdm900 skrev:

Er du redd for mas om sex, eller for lite sex?

Mest redd for mas om sex. Tror jeg kunne levd fint med "for lite sex". Jeg kan jo alltids tilfredsstille meg selv. Heller det enn å hele tiden føke at jeg kommer til kort... 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest redd for mas om sex. Tror jeg kunne levd fint med "for lite sex". Jeg kan jo alltids tilfredsstille meg selv. Heller det enn å hele tiden føke at jeg kommer til kort... 

De fleste damer vil ha det slik du skisserer her. De fleste menn vil ikke det. 

Jeg kunne tenkt meg sex hver eneste dag mens de damer jeg har vært sammen med ikke ønsket mere enn litt sporadisk hvis de orket det.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normalt å ønske å ha sex, ja. Men hvor ofte? Det er veldig lenge siden jeg var nyforelsket og ny i et forhold. Er redd for å komme til kort. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Leser her om en kvinne som gjør seg til et objekt uten egen mening og identitet. Hvis TS ønsker en mann som behandler henne slik, da tar hun et valg som er å risikere å få en mann som ikke ønsker gjensidighet, gjerne en med sosiopatiske trekk. Det er gjerne derfor TS ikke fikk så mange svar. Folk blir urolige, ubevisst, nå spørsmålene viser tendens av ubalanse.

Anonymkode: 76382...18e

Du misforstår meg. Jeg ønsker ikke å være et objekt uten egen mening og identitet. Eller en mann som ikke ønsker gjensidighet. Jeg er bare redd for at han skal ønske mye mer enn jeg kan gi han. 

Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

De fleste damer vil ha det slik du skisserer her. De fleste menn vil ikke det. 

Jeg kunne tenkt meg sex hver eneste dag mens de damer jeg har vært sammen med ikke ønsket mere enn litt sporadisk hvis de orket det.

Hva om du ble sammen med en dame som hadde mye større sexlyst enn deg, og som ble frustrert fordi du ikke kunne "levere". Hva vilke du ha foretrukket, "for mye" eller "for lite"? 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp dette faktum gjør at det er dumt at det ikke er lov med litt erotisk massasje i Norge. Det hadde vært så mye enklere for alle parter om den kjedelige kona kunne sitte hjemme og strikke mens mannen i fred og fordragelighet gikk i ukentlig "parterapi" på egenhånd. Må være drita kjedelig å være sammen med ei dame som ikke vil sprike. Om du da ikke lager veldig god mat og holder huset rent,  så er det ikke noe vits å ha dame.

• Liker 1
Skrevet (endret)
38 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Nettopp dette faktum gjør at det er dumt at det ikke er lov med litt erotisk massasje i Norge. Det hadde vært så mye enklere for alle parter om den kjedelige kona kunne sitte hjemme og strikke mens mannen i fred og fordragelighet gikk i ukentlig "parterapi" på egenhånd. Må være drita kjedelig å være sammen med ei dame som ikke vil sprike. Om du da ikke lager veldig god mat og holder huset rent,  så er det ikke noe vits å ha dame.

Hvor mye menn må ha for å bli fornøyd, var spørsmålet. Det hender faktisk at kvinnen i forholdet er den som har størst sexbehov også. 

Sjarmerende holdninger du har, forresten. 

Endret av Thyra
  • Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...