AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Del Skrevet 13. januar 2019 (Dere som vet dere har det. Dette er jo ganske utbredt og mange vet ikke at de har det?) Har dere tilfeldig sex? Informerer dere psrtner? Dere som ikke har (kjent) herpes, er dere redde får å få det? Dersom dere har hatt noen sexpartnere, er det jo nestwn sikkert at dere har hatt sex med flere som har herpesvirus. Anonymkode: 84724...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg har ikke herpes, men ja! Jeg er redd for å få det! Ble smittet av kjønnsvorter og like etter ble ei venninne smittet av mykoplasma. Etter det mistet jeg fullstendig lysten på tilfeldig sex. Det er bare ekkelt med tanke på alt man kan bli smittet av. Noen av disse bakteriene holder også på å utvikle resistens, så de kan være vanskelige å bli kvitt 🤮 Anonymkode: 055ef...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Del Skrevet 13. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke herpes, men ja! Jeg er redd for å få det! Ble smittet av kjønnsvorter og like etter ble ei venninne smittet av mykoplasma. Etter det mistet jeg fullstendig lysten på tilfeldig sex. Det er bare ekkelt med tanke på alt man kan bli smittet av. Noen av disse bakteriene holder også på å utvikle resistens, så de kan være vanskelige å bli kvitt 🤮 Anonymkode: 055ef...ec7 De fleste blir smittet av hpv-virus i løoet av livet, også de som ikke får synlige vorter. Herpes finnes det ingen kur for. Er du sikker på at du ikke har herpes? Har du tatt blodorøve? Anonymkode: 84724...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Del Skrevet 13. januar 2019 Eksen hadde et forkjølesessår men var ikke forkjølet en gang. Jeg fikk noia og nektet kyssing/sex før han hadde teste seg. Anonymkode: 679c8...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg har munn-herpes som 80% av resten av befolkningen. Har ikke hatt utbrudd på evigheter tho. Har ikke i underlivet. Tenker ikke på dette når jeg dater, akkurat. Anonymkode: 1d74d...f15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Del Skrevet 13. januar 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen hadde et forkjølesessår men var ikke forkjølet en gang. Jeg fikk noia og nektet kyssing/sex før han hadde teste seg. Anonymkode: 679c8...a9f Man trenger ikke være fokjølet for å få munnherpes. Jeg får munnherpes selv, og stresser med dette konstant. Det er en byrde, men mest på grunn av sammfunnets hysteri. Anonymkode: 67ba3...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 13. januar 2019 #7 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg har hatt det siden jeg var liten (herpes simplex1) Ingen av mine xer har fått det av meg da jeg er veldig påpasselig med hygiene. Ved utbrudd blir det ikke noe oralt fra min side. Funker helt fint i forhold 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #8 Del Skrevet 13. januar 2019 Hadde en kjæreste som innrømmet at hun hadde kjønnsvorter. Det endte med at jeg ghostet henne etter at vi hadde vært sammen i 12 måneder. Æsj er du smittet av andre kjønnsorganer vil jeg ikke ta på deg engang. Anonymkode: 67ede...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådegsann Skrevet 13. januar 2019 #9 Del Skrevet 13. januar 2019 Munnherpes er jeg ikke redd for. Altså jeg kysser eller deler ikke flaske med noen som jeg vet har utbrudd, ikke ville jeg hatt oralsex med dem heller selv om jeg vet smitteoverføring den veien sjeldent skjer. Men jeg har en samboer som har hatt herpesutbrudd i munn før vi ble kjent, og det skremmer meg ikke nevneverdig. Jeg tar mine forhåndsregler, men det er såpass vanlig at får jeg det så får jeg det. I underlivet er jeg derimot mer redd for å få det. Er såpass heldig at jeg aldri har hatt en kjønnssykdom (ja, jeg har sjekket), og vil helst holde det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #10 Del Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, heipådegsann skrev: Munnherpes er jeg ikke redd for. Altså jeg kysser eller deler ikke flaske med noen som jeg vet har utbrudd, ikke ville jeg hatt oralsex med dem heller selv om jeg vet smitteoverføring den veien sjeldent skjer. Men jeg har en samboer som har hatt herpesutbrudd i munn før vi ble kjent, og det skremmer meg ikke nevneverdig. Jeg tar mine forhåndsregler, men det er såpass vanlig at får jeg det så får jeg det. I underlivet er jeg derimot mer redd for å få det. Er såpass heldig at jeg aldri har hatt en kjønnssykdom (ja, jeg har sjekket), og vil helst holde det sånn. Har han herpesvirus i munnen (som de fleste har) er det en sjanse fir at han smitter deg nedentil ved oralsex selv om han ikke har synlig utbrudd. Har du tatt blodprøve for å sjekke antistoffer mot herpes? Dersom du ikke har utbrudd er dette eneste måten å sjekke på. Det testes ikke for herpes ved vanlig test av kjønnssykdommer. Anonymkode: 84724...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå