Gå til innhold

Er Madla i Stavanger ansett som fint eller mindre bra sted å bo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) 

Anonymkode: f4c12...a69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det hadde ikke jeg brydd meg om hvist plassen ligger bra til ifht. Jobb. 

Det kommer helt an på hvor på Madla du mener. Selv tenker jeg at hele Stavanger-området er mindre bra😂 stavangerdialekt grøss.  

Anonymkode: 7da51...aad

Skrevet (endret)

Bodde 8 år i Stavanger 5 av de årene var på Madla. Synes både Madla og Stavanger var et bra sted å bo

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg bodde på Madla i nesten 5 år. Jeg synes det var et fint sted å bo.

Hva kan du si om Sandal? :) 

Skrevet

Det er et helt greit plass. Ikke det fineste strøket (som Elgsnes), men langt fra det verste. Vil si det er på rette siden. Kunne fint ha bodd der selv om man skulle bosatt seg i byen. 

Nært siddiashallen, mange direktebusser til sentrum om kollektiv er interessant. 

Anonymkode: 7db5b...acf

Skrevet

merkelig spm....   hva betyr det om stedet ansees som fint? En gammeldags tankegang.... Jeg trodde vi var kommet lenger i utviklingen enn å være opptatt av fint/mindre fint....   

Skrevet

Madla og Sandal er et av de dyreste stedene i Stavanger. Har ikke personlig erfaring fra området, men vil tro det er et bra sted. Har aldri hørt om noe problemer der i motsetning til Tjensvoll, Kvernavik, Hundvåg, Hillevåg ol 

Anonymkode: 67539...b4d

Skrevet (endret)
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva kan du si om Sandal? :) 

Ingenting egentlig siden jeg bodde ikke i Sandal,. Men det er sikkert bra å bo der. 

Jeg bodde i Hafsfjord

Skrevet
1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Ingenting egentlig siden jeg bodde ikke i Sandal,. Men det er sikkert bra å bo der. 

Jeg bodde i Hafsfjord

Sandal har postadr Hafsfjord :) 

Skrevet
10 minutter siden, tutsi123 skrev:

merkelig spm....   hva betyr det om stedet ansees som fint? En gammeldags tankegang.... Jeg trodde vi var kommet lenger i utviklingen enn å være opptatt av fint/mindre fint....   

Er det gitt at det å komme lengre i utviklingen inkluderer dette? Vet du hvordan utviklingen skal gå?

Anonymkode: dea94...c95

Skrevet (endret)

Har det, vet du jeg er elendig på stedsnavn i byer og gatenavn og slik. Her jeg har bodd nå har jeg bodd i 2 år og har ingen anelse hva gatene rundt her heter. Bortset fra den jeg bor i.

Men Hafsfjord var et bra sted å bo syntes jeg. Så om Sandal er som der jeg bodde på Hafsfjord så vil jeg anbefalle det.

Skrevet
4 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg bodde i Hafsfjord

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I så tilfelle HafRsfjord.

Anonymkode: dea94...c95

Skrevet

Styr unna Storhaug,Hillevåg, Kvernevik og Tasta. Ok steder ellers 

Anonymkode: 12fbd...cdc

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg bor ute på landet, men alle slekningene mine som bor på Madla mener det er greit nok. (Har noen i Kvernevik de trives og)

Det er ikke i "sentrum" men dei har det altid enkelt med å komme fra A til Å sier dei. Onkelen min sier at når han kjører til jobb så er det irriterende å bruke 45m på E39 når det normalt tar 10-15m 😂 De mener selv at alt er veldig nærme. Alså, jeg bruker 45m-1T til byen. De synes det er greit å bo så nær alt. 

Endret av Karovarher
Skrevet

Hold deg unna Kvernevik, Sunde, Tjensvoll, Hundvåg, Tasta, Bekkefaret, Hillevåg og Storhaug. Det er litt belastede områder. Ellers er det for det meste veldig bra👌🏻

Anonymkode: cf03c...654

Skrevet

Styr unna Tasa Storhaug Hundvåg Hillevåg Kvernevik Sunde Tjensvoll 

Anonymkode: 86672...12d

Skrevet

Hold deg unna Kvernevik, Sunde, Tjensvoll, Hundvåg, Tasta, Bekkefaret, Hillevåg og Storhaug. Det er litt belastede områder. Ellers er det for det meste veldig bra👌🏻

Anonymkode: cf03c...654

Hundvåg var ikke belastende når jeg bodde der. 

Anonymkode: 88a4a...c53

• Liker 1
Skrevet

Madla er en trivelig bydel med nærhet til gode skoler, universitet og turområder.

Anonymkode: 6cffb...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...